سیاسی 13:38 - 01 تیر 1396
خط حزب‌الله 87
خبرگزاری فارس سیلی بزرگ‌تر
هشتاد و هفتمین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «سیلی بزرگ‌تر» درباره پیروزی‌های منطقه‌ای ایران و شکست طرح‌های منطقه‌ای آمریکا منتشر شد.

سیلی بزرگ‌تر

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هشتاد و هفتمین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «سیلی بزرگ‌تر» درباره پیروزی‌های منطقه‌ای ایران و شکست طرح‌های منطقه‌ای آمریکا منتشر شد.

خبر ویژه‌ این شماره با عنوان «نسخه عربی نشریه خط حزب‌الله منتشر شد» همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس، نخستین شماره از ماهنامه مکتوب خط حزب‌الله به زبان عربی منتشر شد.

نسخه عربی خط حزب‌الله تلاش دارد با جوانان مؤمن انقلابی محور مقاومت ارتباط برقرار کرده و مسائل جهان اسلام و حوادث منطقه غرب آسیا را با تکیه بر دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین و تحلیل کند.

گزارش هفته این شماره با عنوان «بلای سازش» به تجربه سه کشور قطر، عربستان و مصر در اعتماد به آمریکا پرداخته است.

 

 

هشتاد و هفتمین شماره خط حزب‌الله به روح پُرفتوح شهید آیت‌الله صدوقی تقدیم شده است.

نسخه PDF نشریه در سه نسخه تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دانلود این شماره از خط حزب‌الله روی پیوست ذیل کلیک کنید.

                                                                    


9194538
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در ارمنستان درباره گفتگو‌های اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: مقامات ارمنستان ما را در ارتباط با این گفتگو‌ها مطلع کردند و گفتند توافقاتی که صورت گرفته در چارچوب اعلامیه آلماتی است، یعنی بر اساس مرز‌های بین المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه درباره رایزنی‌هایش در نیویورک گفت: به دلیل ماهیت و طبیعت کار در نیویورک، موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها مورد توجه ما قرار داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: مشارکت مردمی در مسائل تولید عمدتا با محوریت زنان خانه دار در دستور کار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلالی گفت: تهران به توسعه همکاری‌های نظامی-فنی خود با مسکو و تقویت روابط دفاعی مطابق با قوانین بین‌المللی ادامه خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خبر سازی رسانه‌های غربی در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران تکذیب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات در ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است