سیاسی 18:30 - 28 تیر 1397
نماینده ایذه و باغملک:
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «فرزندان مسئولین کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور "دشمن" می‌گوییم»، گفت: اگر تا سه سال و نیم دیگر آب از طریق رودخانه کارون به شهرستان‌های ایذه و باغملک نرسد حداقل ۵۰ درصد جمعیت این مناطق باید کوچ کنند.

آب نرسد، جمعیت کوچ می کنند

به گزارش ایسنا، هدایت‌الله خادمی در شواری اداری شهرستان باغملک که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت ایذه و باغمک از نظر زیرساختی یکسان است و تاکنون نگاه چندانی به این مناطق نشده است. باغملک پیش از این معروف به داشتن مردمانی شاد بود و شاید وضعیت بهداشتی و درمانی آن زمان نیز بهتر از امروز بود اما دولت‌های مختلف برای این شهرستان کاری نکردند و توزیع متوازن وجود نداشت اما دولت فعلی در دو سال گذشته برای این منطقه اقدامات خوبی انجام داد و کارهای اساسی منطقه را که انجام نشده بود شروع کرد که جای تقدیر دارد. یکی از این پروژه‌ها ساخت جاده است که اکنون بزرگترین پروژه راهسازی ایران در این منطقه در حال انجام است. ساخت بیمارستان باغملک نیز در همین دولت آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات تامین آب ایذه و باغملک نیز تصریح کرد: اگر تا سه سال و نیم دیگر آب از طریق رودخانه کارون به شهرستان های ایذه و باغملک نرسد حداقل ۵۰ درصد جمعیت این مناطق باید کوچ کنند. ما در ایذه ۳۵۰ متر حفاری کردیم و به آب نرسیدیم. اگر از ایذه و باغملک چند کیلومتر فاصله بگیریم آنتن‌دهی موبایل دچار مشکل می‌شود. روستاهای ما نیز نه تلفن ثابت و نه موبایل دارند. اینترنت و تلفن کالاهای پرمصرفی هستند که درآمد زیادی برای کشور دارند اما مردم ما محرومند و این محرومیت مشکل ایجاد می‌کنند. یکی از این مشکلات عدم امکان دسترسی به اطلاعات است.

وی با اشاره به لزوم انتخاب مدیران کارآمد نیز گفت: اداره یک شهرستان نیاز به منابع انسانی، چارت، و منابع مالی دارد تا اگر مشکلی وجود دارد اصلاح شود، اما ما این را نداریم. ما انقلاب کردیم و جنگیدیم و انتظار داریم افرادی که زیردست بخشدار هستند یک دهم او فعال باشند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس افزود: ما ملتی هستیم که پیرو امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند. فساد اقتصادی یک بیماری است که اگر جلوی آن ‌را نگیریم به همه جا می زند و اکنون این اتفاق افتاده است. این تقصیر ما است و اصلا نباید انتظار داشته باشیم آمریکا به ما کمک کند. دشمن ترین کشور با آمریکا کشور چین است که بدون کمک آمریکا اقتصاد آن رشد بسیاری کرده است.

وی اظهار کرد: ما اگر پیرو حکومت حضرت علی(ع) هستیم، فرزندان مسئولین کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور دشمن می‌گوییم. برخی آقایان اکنون فرزندانشان اقامت آمریکا را دارند. اگر فرزند ترامپ به ایران بیاید ما او را به جرم جاسوسی دستگیر نمی‌کنیم؟

انتهای پیام

9847109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است