استانی 18:59 - 04 تیر 1397

فرهنگ امیدآفرینی در جامعه گسترش یابد/ لزوم تقویت وحدت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تشکیل این ستاد بیانگر اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بر لزوم تشکیل کمیته‌های مختلف چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ابلاغ وظایف تاکید کرد و ادامه داد: ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شده است.

استاندار بوشهر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به برکت این انقلاب شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطح کشور هستیم و مسیر توسعه و پیشرفت هموار شده است و همچنان ادامه دارد.

وی به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در مقابل دسیسه‌ها و دشمنی‌های دشمنان ایستادگی کرده است و هیچگاه صحنه را خالی نخواهد کرد.

گراوند با اشاره به اینکه ایرانیان الگوی مقابله با استکبار هستند، اضافه کرد: ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح  با اتحاد و همگرایی پیروز شد و حالا دشمنان به روش‌های دیگری به دشمنی با نظام ما می‌پردازند.

وی با بیان اینکه دشمنان امید ملت ایران را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: ما باید با عملکرد و تلاش خود دشمنان را ناکام کنیم و فرهنگ امیدآفرینی در جامعه توسعه و گسترش یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه حتی یک لحظه نباید از حفظ و توسعه و پیشرفت انقلاب غافل شویم، افزود: دشمن یک لحظه دشمنی خود را از دست نمی‌دهد و همواره در تلاش برای ضربه‌زدن به ما است.


9822620
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است