استانی 08:58 - 06 اسفند 1395
نماینده ولی فقیه در مازندران:
چالوس - نماینده ولی فقیه در مازندران از مطبوعات و رسانه ها خواست تا وارد دعواها و هیاهوی سیاسی و جریانی نشوند.

مطبوعات وارد هیاهوی سیاسی و جریانی نشوند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در چالوس اظهار داشت: نقش مطبوعات یک نقش مهم و محوری در نظام و جامعه تلقی می شود و این جایگاه باید مسیر متعالی را سیر کند و قلم در مطبوعات  باید از تقوا و آگاهی دقیق برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به صفحات اجتماعی در مطبوعات استان کمرنگ است و فعالان رسانه ای و اصحاب مطبوعات در برابر هجمه های فرهنگی فعالتر باشند.

نماینده رهبری در مازندران اظهار داشت: مطبوعات نباید وارد دعواهایی شوند که برای نظام و مردم سودی ندارد و صرفا هیاهوی سیاسی و جریانی است.

وی اهمیت به محتوای مطبوعات را یک اصل برشمرد و تاکید کرد: کمیت رسانه ها رضایت بخش است اما در کیفیت سازی رسانه ها و مطبوعات باید بیشتر تلاش شود.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به معیشت خبرنگاران عنوان داشت:  مشکلات صنفی خبرنگاران باید مرتفع شود تا خبرنگاران با خیال آسوده و با آرامش و بدون دغدغه به تلاش تداوم بخشند

نماینده رهبری در استان مازندران گفت: مطبوعات نماینده جامعه هستند و زبان حال مردم باید را منتشر و منعکس کنند.



همچنین حجت الاسلام راشدی امام جمعه چالوس در نشست رسانه ای خبرنگاران چالوس گفت :جامعه رسانه منطقه انعکاس مطلوبی از نظام دارند و در برنامه های مذهبی و انعکاس خدمات دستگاه های متولی در منطقه چالوس حضور پررنگی دارند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های شهرستان در انعکاس عملکرد دولت و نظام زحمات فراوانی می کشند و پیوند دهنده مردم و مسوولین هستند.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در خصوص رسانه های غرب استان گفت: بیش از ۱۸۰ خبرنگار در غرب استان فعالیت دارند.

وی افزود: مجموعه جامعه رسانه جامعه فرهیخته هستند و در استان مازندران کمترین طرح شکایت در هیئت صنفی مطبوعات مطرح شود و نشاط رسانه ها مرهون پاسخگویی مدولان است و مدیران نسبت به نقد رسانه ها پاسخگو هستند.


8849277
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است