استانی 15:56 - 31 مرداد 1393
حجت الاسلام طاهری:
همدان – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت همدان گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را با خواندن نماز پرورش دهند.

فرزندان را با خواندن نماز پرورش دهید/ امام صادق(ع) کارعظیم فرهنگی انجام داد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن طاهری ظهر جمعه در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: محبت در دین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و محبت اهل بیت نیز اهمیت خاص خود را دارد.

امام جمعه موقت همدان افزود: همچنین کسانی که به عهد خود وفا کنند نیز از متقین هستند و خداوند کسی را که دوست داشته باشد تنبیه نمی کند و اگر تنبیه کند نیز تنبیه آن اصلاحی است.

وی با اشاره به اهمیت نماز، بیان داشت: نماز اول وقت انسان را تطهیر می کند و همچنین خانواده ها باید فرزندان خود را با خواندن نماز پرورش دهند.

حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: باید نحوه برگزاری مراسم عروسی و ازدواج اصلاح شود چراکه امروزه عروسی ها به نحو ناشایست و بدی برگزار می شود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به تحرکات داعش، عنوان داشت: امروزه پشت سر داعش آمریکا و اسرائیل قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) در زمان خود چهار هزار نفر شاگرد ممتاز را تربیت و به جامعه تحویل و کار عظیم فرهنگی را انجام داد و اسلام را زنده نگاه داشت.

حجت الاسلام طاهری ابراز داشت: انسان ها برای سعادتمند شدن خود باید خداوند، پیامبر و اهل بیت(س) را بشناسند و در راه درست قدم گذارند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به برنامه" مانگرانیم" که در همدان برگزار شد،  اذعان داشت: آیت الله محمدی امام جمعه همدان به این مراسم تذکر دادند و تذکر امام جمعه همدان از روی دلسوزی بود و کسانی که از خارج همدان آمده بودند نیز در راستای این تذکر عکس العمل مودبانه داشتند.

وی در پایان گفت: گروه ها نباید غیبت یکدیگر را بکنند چراکه وحدت مردم به خطر می افتد.


4535137
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است