استانی 11:46 - 01 شهریور 1398

پیشگامی مساجد در امور فرهنگی/ضرورت احیای کارکردهای مغفول مساجد

ناصر اسحاقی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به وظایف مهم کانون‌های مساجد برای پرداخت به امور فرهنگی و تربیتی، عنوان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در امور فرهنگی، تربیتی و جهادی دغدغه مند بوده که در طول فعالیت خود اقدامات ارزشمندی را نیز از خود به یادگار گذاشتند.

وی فعالیت‌های کانون مساجد را در راستای تحقق آرمان های انقلاب کم نظیر دانست و افزود: برای افزایش بهره وری برنامه‌های فرهنگی باید به ابزارها و شیوه‌های نوین و متنوع متوسل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: احیای کارکردهای مغفول مانده مساجد یک ضرورت بوده تا با جذب حداکثری نسل جدید به محافل فرهنگی و مذهبی و توجه مضاعف به موارد کمتر دیده شده ولی حیاتی بتوان در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان ایستادگی کرد.

به گفته وی رصد مشکلات و برخورداری از برنامه ریزی دقیق در تمامی مساجد باید ادامه داشته باشد تا اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز با ضریب موفقیت بیشتری همراه شود.

اسحاقی مسجد را مامنی برای نوجوانان و جوانان دانست و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در طول فعالیت خود ثمرات ارزشمندی را در حوزه اندیشه دینی، هنر و فرهنگ برجای گذاشتند و تداوم چنین روند موفقیت آمیزی با مشارکت دستگاه‌های مرتبط مورد انتظار است.


10216364
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است