ورزشی 11:04 - 02 آبان 1393
سرمربی تیم سایپا می گوید به دنبال ایجاد ذهن برتر در میان بازیکنانش است.

جلالی: می‌خواهم ذهن برتر را در بازیکنان ایجاد کنم

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: معتقدم یکی از تنظیم‌ شده‌ترین بازی‌ها را مقابل پرسپولیس انجام دادیم. بچه‌ها فوق‌العاده‌ خوب و روان بازی کردند و در تمام دقایق بازی حریف را در کنترل خودمان داشتیم. مالکیت توپ و همین طور کنترل بازی در اختیار ما بود و اجازه نمی دادیم حریف روی دروازه‌ ما خطرناک ظاهر شود.

وی ادامه داد: به خاطر این که این بازی پخش نشده است تا روز شنبه کلیه آمار و ارقام این بازی را استخراج می‌کنیم و روی خروجی سایتمان می گذاریم تا همگان ببینند سایپا با برتری که داشت به پیروزی رسید.

جلالی تصریح کرد: البته ما در 10- 12 دقیقه‌ اول بازی کمی سردرگم بودیم، اما رفته‌رفته بازی پیش رفت و توانستیم مسلط شویم و بازی را کنترل کنیم.

وی به بازی روز یکشنبه تیمش مقابل تراکتورسازی در چارچوب مسابقات جام حذفی اشاره کرد و گفت: بازی با تراکتورسازی یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که باید در راستای موفقیت برداریم. ما برای جام حذفی اهمیت زیادی قائل هستیم و ذهن بچه‌ها را آماده می‌کنیم تا مقابل تیم بزرگی همچون تراکتورسازی یک بازی خوب و جوانمردانه ای را به نمایش بگذاریم.

جلالی در پاسخ به این سوال که چه رتبه‌ای را در انتهای فصل برای سایپا متصور هستید؟ اظهار کرد: هدف اصلی ما این است که به خواسته‌های ابتدای فصلمان برسیم. در ابتدای فصل هدفگذاری کردیم که شیوه بازی‌مان را به جایی برسانیم که مورد تحسین همگان باشد. اگر بتوانیم به یک شیوه بازی خوب برسیم موفقیت پایداری برای ما خواهد بود. در چهار ماهی که کارمان را شروع کردیم، فکر می‌کنم از نظر شیوه بازی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. برای من مهم است که ذهن بازیکنان را به ذهن برتر برسانم و در آن صورت مطمئنا در تمام بازی‌ها عملکرد خوبی را خواهیم داشت.

وی درباره اختلافات صدا و سیما و فدراسیون فوتبال که منجر به پخش نشدن بازی‌های هفته‌ دوازدهم شد، اظهار کرد: واقعا متاسفم که این بازی‌ها از تلویزیون پخش نمی‌شود. شنیده‌ام فدراسیون تمام تلاشش را انجام داد تا با صدا و سیما به توافق برسد. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال برای دیدار با مسئولان صدا و سیما درخواست جلسه داشتند، اما مسئولان صدا و سیما این درخواست را رد کردند و حاضر نشدند جلسه‌ای با فوتبالی‌ها بگذارند. امیدوارم که در آینده هر چه زودتر این اختلافات حل شود.

جلالی در رابطه با برگزاری جلسه کانون مربیان، اظهار کرد: طبق اساسنامه کانون مربیان بعد از این که خود کانون اعضای هیات مدیره و رییسش را انتخاب کرد باید همین کار را در استان‌ها انجام دهد و هر استان هم برای خودش یک هیات مدیره و رییس داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر در بیش از 20 استان انتخابات برگزار کردیم، اما چند استان مثل آذربایجان شرقی، فارس، تهران و اصفهان که قطب‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند به دلایل مختلفی انتخاباتشان برگزار نشده است. حدود چهار سال است که در تلاشیم تا انتخابات کانون مربیان استان تهران را برگزار کنیم و خدا را شکر چهارشنبه این اتفاق رخ داد و کانون مربیان اعضای هیات مدیره‌اش را شناخت.

بر اساس انتخاباتی که انجام شد آقایان: هادی طباطبایی با 67 رای، محمد مومنی با 60 رای، پرویز ابوطالب با 49 رای، یعقوب وطنی با 47 رای، محمود کلهر با 42 رای، اکبر محمدی با 42 رای،7 نیما نکیسا با 38 رای، گودرز حبیبی با 35 رای، مرتضی فنونی‌زاده با 35 رای، مجتبی خورشیدی با 34 و داوود مهابادی با 32 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین هادی حق‌جو با 67 رای به عنوان بازرس اصلی و جواد مقدسی با 53 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


5025635
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است