استانی 10:47 - 27 فروردین 1393
رئیس زندان شهرضا:
رئیس زندان شهرضا گفت:با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تدابیر مدیریتی مصرف مواد مخدر به صورت کامل کنترل شده و در زندان شهرضا شخصی به نام معتاد و مصرف‌کننده مواد مخدر وجود ندارد.

آمار مصرف مواد مخدر در زندان شهرضا صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، صبح امروز امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان سمیرم از زندان شهرضا بازدید کردند.

در ادامه این برنامه سید رضا موسوی، رئیس زندان شهرضا به تشریح عملکرد و گزارش کمی و کیفی اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های فرهنگی، اصلاح و تربیت، فعالیت‌های طرح تکریم، برنامه‌های کاهش آسیب  و کاهش جمعیت کیفری، تعمیرات و تأسیسات، اشتغال، حرفه‌آموزی و کلاس‌های احکام، قرآن و عقیدتی، کارگاه‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی زندانیان در راستای اصلاح و تربیت مددجویان پرداخت.

وی اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تدابیر مدیریتی مصرف مواد مخدر به صورت کامل کنترل شده و در زندان شهرضا شخصی به نام معتاد و مصرف‌کننده مواد مخدر وجود ندارد.

رئیس زندان شهرضا ادامه داد: امیدواریم با حضور و تعامل مسولان قضایی و اجرایی حوزه‌های شهرضا ـ سمیرم  و دهاقان شاهد رشد برنامه‌های اصلاحی ـ تربیتی و فعالیت‌های فرهنگی در راستای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف زندانیان تحت قرار باشیم.

همچنین حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی، امام جمعه سمیرم در جمع مدد‌جویان زندان شهرضا تصریح کرد: عملکرد و اقدامات فرهنگی ـ تربیتی، اشتغال، حرفه‌آموزی و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی خوبی در این زندان صورت گرفته و این اقدامات و برنامه‌ها در راستای ترک اعتیاد، اصلاح و تربیت مددجویان زندان شهرضا قابل تقدیر است.

وی ضمن اشاره به فلسفه وجودی خلقت انسان‌ها و بازگشت به سرای ابدی اضافه کرد: با توجه به نقطه اتکای به خداوند که همان تقویت بنیه ایمانی، صبر و قناعت کردن انسان است، انسان از هرگونه انحراف و آسیب به دور می‌ماند.

امام جمعه سمیرم محبوس شدن در زندان را فرصتی مناسب برای خود‌شناسی و بازگشت سعادتمندانه به خانواده‌های آنها دانست و تاکید کرد: خوشبختانه با تدابیر مدیریتی ریاست زندان شهرضا برگزاری برنامه‌های فرهنگی، کلاس‌های قرآن و برگزاری نماز جماعت در بین مدد‌جویان و نیرو‌های اداری به صورت ویژه صورت گرفته که این موضوع رضایتمندی بالایی را داشته است.


3495281
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است