استانی 11:24 - 07 دی 1393
شهردار محمدیه:
شهردار محمدیه با اشاره به اینکه مناسب‌سازی فضای شهری ویژه معلولان فقط وظیفه شهرداری نیست، گفت: در این راستا باید همه مسئولان استانی وارد عمل شوند.

مناسب‌سازی فضای شهری وظیفه همه مسئولان قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین بهزادپور در حاشیه برگزاری همایش حقوق شهروندی برای همه شهروندان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مناسب‌سازی محیط شهری موضوعی است که فضای فعلی شهرهای کشور ما هنوز شرایط لازم برای تحقق آن را ندارد.

وی افزود: رفت و آمد در معابر برای برخی از افراد جامعه همچون سالمندان که از وضعیت جسمی سالمی برخوردار نیستند، سخت است و نمی‌توانند به راحتی حرکت کنند، که این مطلب بیانگر روشن عدم وضعیت مطلوب در مناسب‌سازی شهری است.

شهردار محمدیه با بیان اینکه برگزاری همایش حقوق شهروندی برای همه شهروندان حرکت مطلوبی است تا مناسب‌سازی شهری و معابر عمومی به سمت وضعیت مطلوب حرکت کند.

این مسئول ادامه داد: عمل به این موضوع تنها وظیفه شهرداری نیست بلکه باید همه مسئولان به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه استانی برای مناسب‌سازی شهری ویژه معلولان تعریف شده است، بیان کرد: ما با برنامه‌ریزی و همت مضاعف همه مسئولان می‌توانیم به هدف مورد نظر برسیم و رضایت معلولان را از عملکرد خودمان کسب کنیم.

شهردار محمدیه با اشاره به اینکه قوانین به اندازه کافی در مناسب‌سازی محیط شهری وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرداری نیز در پروژه‌های خود در طراحی، مطالعات و عملیات اجرایی به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری قزوین حرکت‌های مطلوبی را از چند سال گذشته در این زمینه آغاز کرده است اما هنوز برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که باید با همت مسئولان استانی آن را کاهش داد.


5499541
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است