ورزشی 08:25 - 05 آذر 1393
سخنگوی باشگاه استقلال:
تهران – ایرنا – عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: کمیته انضباطی باشگاه، موضوع جاسم کرار را پیگیری کرد اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و بعد از دیدارهای پیش رو در این زمینه تصمیم گیری می شود.

سید سعید افجه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کرار در دو روز گذشته تمرین کرد و امروز نیز همراه با تیم عازم اصفهان است.



عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران یادآور شد: مسایلی در قضیه اخراج کرار در دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال مطرح بود که کمیته انضباطی پیگیری کرد اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم زیرا طبق آیین نامه انضباطی باشگاه، بعد از تصمیم گیری کمیته انضباطی، رای باید توسط مدیر عامل در جلسه هیات مدیره ابلاغ شود اما تا کنون فرصتی پیش نیامده و بعد از دیدارهای پیش رو در این زمینه تصمیم گیری می شود.



افجه ای در مورد اختلافات آندرانیک تیموریان با باشگاه استقلال نیز گفت: آن گونه که برخی وانمود می کنند ، نیست و باشگاه با تمامی بازیکنان قرارداد دوساله دارد و قراردادها نیز بلاشرط است. البته این گونه موضوعات یک درد دل خانوادگی است که بعد از دیدارهای پیش رو سعی می کنیم برطرف شود.



سخنگوی باشگاه استقلال تهران در مورد آخرین وضعیت مهدی کریمیان نیز افزود: کریمیان هنوز بلاتکلیف است و تا کنون به رغم پیگیری های صورت گرفته، پاسخی به صورت رسمی در مورد وضعیت وی به باشگاه ارسال نشده است.



افجه ای یادآور شد: در مجموع استقلال در دیدار با ذوب آهن در جام حذفی، قاضی را به دلیل مصدومیت، شهباززاده و کریمیان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. البته محرومیت شهباززاده به دلیل کارت زردی است که در دیدار قبلی گرفته است.



وی در مورد آخرین وضعیت واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی نیز گفت: روند خصوصی سازی استقلال با همکاری سازمان خصوصی سازی، مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش در حال انجام است و در آینده نه چندان دور نهایی می شود.



عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: سازمان حسابرسی گزارش خود را از صورت های مالی نهایی و آماده کرده است اما بررسی وضعیت کلی باشگاه از نظر اموال منقول و غیر منقول قدری زمان می برد و هیات مدیره در حال کارشناسی آن است و سعی می کنیم در اسرع وقت گزارش هیات مدیره باشگاه تهیه شود.



افجه ای در مورد وضعیت استقلال در نیم فصل دوم و دیدارهای آینده نیز گفت: امیدوارم روندمان از نیم فصل گذشته که خیلی مناسب نبود، بهتر شود و هواداران نیز از نارضایتی خارج شوند. همان طور که امیرقلعه نویی اخیرا گفته، آمار استقلال در نیم فصل اول خوب نبوده است.



وی توضیح داد: امیدوارم در رقابت های جام حذفی نیز کار به جایی ختم شود که شاهد یک دربی دیگر باشیم اما این که چه تیمی پیروز یا بازنده می شود، دست خداست.



عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین از تمامی کسانی که درمراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران در مسجد نور حضور یافتند ، تشکر کرد.



این مراسم روز سه شنبه توسط باشگاه استقلال برگزار شد.



ورزشی(4)**9140**1581

انتهای پیام /*


5272526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلف برخی از رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به هیات فوتبال آذربایجان شرقی از امکان پذیرنبودن حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تا زمان بهبود زیرساخت‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است