گوناگون 17:35 - 03 شهریور 1395
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین ماست گفت: مراقب باشیم دفاع از دین خدا مشمول این اختلاف ها نباشد چرا که امروز دشمن وحدت مسلمین را نشانه گرفته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت و روز بسیج کارمندی و گرامیداشت شهید شاخص سال 95 - شهید جرفی؛ بخشدار هویزه این مطلب را بیان کرد.

سردار فضلی گفت: در پی مجاهدت امام خمینی (ره) که بیش از پنج دهه به طول انجامید و با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید شاهد سه اتفاق مبارک نقش و حضور ولایت فقیه، قانون اساسی جمهوری اسلامی و دشمن ستیزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

وی توضیح داد: قبل از انقلاب نقش و حضور ولایت فقیه جایی برای دفاع نداشت، بعد از انقلاب قانون اساسی جمهوری اسلامی برگرفته از قرآن و عترت بود و امروز هم هر قانونی که در مجلس به تصویب برسد در پایان با تایید شورای نگهبان و تطبیق با قرآن و عترت به مرحله اجرا درمی آید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دشمن ستیزی با استکبار و دفاع از مظلوم و مظلومیت که الگوی آن از دفاع مقدس و مجاهدت مردان و زنان، کوچک و بزرگ، شیعه و سنی تحت امر نائب امام زمان (عج) گرفته شده و به دیگر کشورها صادر می شود.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) که سه پایه انقلاب را قرآن، عترت و مردم بیان کردند، افزود: نقش مردم در دفاع از دین بی بدیل است و نمونه آن حضور خیل عظیم مردم در هشت سال دفاع مقدس است که با فرمان امام (ره) به جبهه ها آمدند.

سردار فضلی افزود: دشمنی ها همچنان ادامه دارد و هر روز به یک شکلی و یک موضوعی است و باعث می شود کمتر به سازندگی و باورهای دینی مردم توجه شود و هجمه فرهنگی بیداد می کند.

وی به حضور مردم در صحنه و پیروی از امام(ره) اشاره کرد و گفت: استراتژی امام (ره) در ابتدای جنگ این بود که حتی اگر این جنگ 20 سال نیز به طول انجامد ما هستیم اما با توجه به شرایط خاص جبهه ها امام قطعنامه 598 را پذیرفتند و مردمی که با دعوت امام (ره) به جبهه های جنگ آمده بودند با فرمان امام (ره) اسلحه های خود را بر زمین گذاشتند.

سردار فضلی تاکید کرد: مردم نشان دادند که گوش به فرمان نائب بر حق امام زمان (عج) هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار امیدواری کرد: الگوی دفاع مقدس که در آن عمل به لطف الله و خداست و نیت ها صادق و برای خداست انتخاب شود و همگان این الگو را در رفتار خود به کار گیرند.

وی با تاکید بر این که نقش منافقین برای کسی پوشیده نیست اظهار کرد: همه شاهد زد و خورد منافقین و حضور آنها در سراسر کشور و تهران بودیم به طوری که وقتی می خواستند از تهران فرار کنند 74 ترور در یک روز در تهران انجام شد تا آنها بتوانند به راحتی از کشور فرار کنند و تا کنون خیانت ها و جنایت های زیادی علیه مردم ایران و کردهای عراق انجام دادند.

وی افزود: منافقین بارها می خواستند دوباره به تهران بیایند و حکومت را ساقط کنند اما هر بار با حضور مردم شکست سختی می خوردند و نقشه های آنها نقش برآب می شد.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارمندان بسیجی نمونه تقدیر شد.

شهید حامد جرفی از نخستین دولتمردان شهید بود که در سال 1332 در هویزه متولد شد. حرفه او معلمی بود و پس از انقلاب به دلیل مقبولیتی که در بین مردم داشت به عنوان بخشدار هویزه انتخاب شد و با شروع جنگ کمر همت برای دفاع از میهن بست و دفتر وی به عنوان سنگری برای دفاع شهر هویزه تبدیل شد و در تاریخ ١٧ دی ماه سال ٥٩ دفتر کار وی مورد اصابت خمپاره قرار گرفت و همزمان با حماسه آفرینی شهید 'علم الهدی' و یارانش در کربلای هویزه، او نیز به آسمان سبز شهادت پرگشود.


8118764
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است