استانی 23:39 - 29 مهر 1400

۱۵ البرزی به مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت راه یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، در نوزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی شانگهای ۲۰۲۲؛ استان البرز با ۱۵ نماینده در این دوره از مسابقات حضور دارد.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اعلام این خبر افزود: ۱۵ جوان نخبه مهارتی برگزیده استان، پس از رقابت در مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات که با حضور ۶۳ رقابت کننده برگزار شد، توانستند با کسب امتیاز لازم به مسابقات ملی مهارت راه یابند.

وی اظهار داشت: افزایش ملاک‌های ملی کار از طریق بالابردن مهارت‌های حرفه‌ای جوانان، ایجاد امکان شرکت حرفه آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی و آشنایی با تکنولوژی روز و شناسایی کمبودهای مهارت فنی و حرفه‌ای جوانان و برنامه‌ریزی جهت رفع این کمبودها در آموزش‌های حرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

نوزدهمین المپیاد ملی مهارت با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیر متمرکز تا آذرماه سال جاری در ۱۳ استان برگزار خواهد شد و برگزیدگان در قالب تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۲ به شانگهای چین اعزام خواهند شد.

فاز اول این مسابقات نیز به میزبانی استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و کردستان از ۲۲ مهر سال جاری با حضور ۱۷۰ رقابت کننده آغاز شده است.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت(WSI) به طور سالانه مسابقات ملی مهارت را در کشور برگزار کرده و برگزیدگان آن را جهت شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یک بار در یکی از کشورها برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.

اسامی رقابت کنندگان استان البرز در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری بدین شرح است:

گلناز عامری در رشته فناوری مد، آرمان زارعی در رشته فناوری وب، طاها شیعه نواز در رشته فناوری وب، علیرضا کیا در رشته امنیت سایبری، محسن طاهرمحمدی در رشته تأسیسات الکتریکی، محمدرضا سرداری حمیدآبادی در رشته تبرید و تهویه، علیرضا طغیانی خوراسگانی و آرمین آصفی در رشته توسعه نرم افزارهای موبایل، صبا علیدوستانی در رشته طلا و جواهرسازی، محمد جوان دوست قره بابا در رشته طراحی مهندسی مکانیک، محمد امین طاهری، محمدرضا بعیدی خرقانی نژاد و بهدین طالبی در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، میلاد کریمی فرد و علی شاه اسماعیلی در رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت و عادله کشاورز در رشته فناوری طراحی گرافیک

همچنین از سوی دفتر مسابقات ملی مهارت، خانم پروسکه مهدوی به عنوان مدیر رشته راهکارهای نرم افزار برای کسب و کار، خانم اقدس شمس به عنوان مدیر رشته آشپزی و آقای محمود فتاحی به عنوان مدیر رشته توسعه نرم افزارهای موبایل و آقایان: حمید قنبری، علیرضا لاهوتی و علی اصغر زنگانه و خانم فاطمه صاحب اختیاری به عنوان کارشناسان مسئول این دوره از مسابقات منصوب شدند.


11282977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است