ورزشی 10:54 - 05 اردیبهشت 1394
فریبا:
مشاور فنی مدیر عامل تیم فوتبال پیکان گفت: مطمئن هستم که تیم پیکان پایان فصل سقوط نمی‌کند و حتی درباره این مسئله یک لحظه هم فکر نکرده ام.

مطمئنم که پیکان سقوط نمیکند/هدایتی نباید با رحمتی صحبت می کرد
مطمئنم که پیکان سقوط نمیکند/هدایتی نباید با رحمتی صحبت می کردبهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط تیم در بازی فردا مقابل تیم تراکتورسازی اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط قابل قبولی قرار دارند.

 

وی بیان کرد: در بازی های گذشته از لحاظ مسائل فنی عملکرد خوبی را به اجرا گذاشتیم اما موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم در هفته های پایانی لیگ بدشانسی از تیم ما دور شود و بتوانیم با به ثمر رساندن گل های بیشتر جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهیم.

 

فریبا در خصوص اینکه آیا تیم پیکان به دسته پایان تر سقوط می کند یا خیر عنوان کرد: باید بگویم که در خصوص این مسئله حتی یک لحظه هم فکر نکردم و امیدوارم با توجه به بهتر شدن شرایط تیم، بتوانیم به رده های بالاتر صعود کنیم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در بازی رفت توانستیم تیم تراکتورسازی را شکست دهیم به همین خاطر بازیکنان مصمم هستند تا در دیدار فردا 3 امتیاز بازی را کسب کنند و تا حدودی جایگاه تیم را تغییر دهند.

 

وی درباره اینکه شایعه شده هدایتی با دروازه بان تیم پیکان برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کرده یا نه اظهار داشت: در هر صورت اگر این امر اتفاق افتاده باشد باید بگویم که کاملا حرکت غیر حرفه ای بوده است چرا که از لحاظ اخلاقی درست نیست که در هفته های پایانی بازی ها کسی بخواهند با بازیکنان تیم صحبتی داشته باشد و مطرح کردن این مساله در رسانه ها قابل قبول نمی‌باشد اما من هنوز نمی دانم که این مسئله صورت گرفته یا نه؟ از طرفی دیگر مهدی رحمتی و یا هر بازیکن دیگری که قراردادش با باشگاه به اتمام می رسد، بازیکن آزاد محسوب می شود و با توجه به اینکه رحمتی قراردادش با باشگاه پیکان یک ساله بوده به همین خاطر پیوست به تیم دیگر در پایان فصل به اختیار خودش بستگی دارد و دوباره مانده یا رفتن خود از تیم می تواند تصمیم گیری نماید اما در اواسط بازی های لیگ این کار غیر حرفه ای به حساب می آید.

 

انتهای پیام/


6256546
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلف برخی از رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به هیات فوتبال آذربایجان شرقی از امکان پذیرنبودن حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تا زمان بهبود زیرساخت‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان فصل به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است