استانی 20:35 - 05 آذر 1393
مدیر امور کتابخانه‌های کوهبنان خبر داد
مدیر امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: طرح عضویت سراسری کتابخانه‌های عمومی در کشور در قالب طرح سامان در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح عضویت کتابخانه‌های عمومی کشور در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، خلیل‌الله باقی‌زاده امشب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهبنان از کسب رتبه برتر کتابخانه‌های عمومی شهرستان در باب برگزاری جلسات منظم انجمن کتابخانه‌ها در بین 23 شهرستان استان کرمان خبر داد و از همکاری و همدلی اعضای این انجمن تقدیر کرد.

وی از اجرای طرح عضویت سراسری کتابخانه‌های عمومی در کشور در قالب طرح سامان خبر داد و افزود: اعضا با عضویت در یک کتابخانه می‌توانند از خدمات تمام کتابخانه‌های عمومی کشور بهره‌مند شوند، لذا افراد متقاضی با ارائه کارت ملی و پرداخت حق عضویت می‌توانند کارت عضویت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

باقی‌زاده امکان اتصال و تجهیز کتابخانه‌های جدید در سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان جستجو در منابع کتابخانه‌های عمومی کشور و امکان مدیریت امور کتابخانه‌ای را از جمله مزایای مهم این طرح دانست.

وی امکان گزارش‌گیری از تمام عملکردهای کتابخانه‌ها، امکان تمدید و رزرو کتاب از طریق اینترنت، امکان ایجاد پیاده‌سازی امانت بین کتابخانه‌ای در تمام کتابخانه‌های عمومی نهاد در آینده نزدیک و.... را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

مدیر امور کتابخانه‌های عمومی کوهبنان ادامه داد: در حال حاضر یک‌هزار و 763 کتابخانه از استان‌های کشور به صورت یکپارچه و هماهنگ به این سامانه متصل شده‌اند و فرایند اتصال سایر کتابخانه‌های کشور به صورت پلکانی به موازات توسعه و بهبود سامانه پیش می‌رود که به زودی کتابخانه عمومی بخش طغرالجرد هم به این سامانه متصل می‌شود.


5279810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است