استانی 12:26 - 07 شهریور 1393
صبح امروز صورت گرفت؛
راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه گرگان صبح امروز در حمایت از مردم غزه و پیروزی موفقیت‌آمیز آنها در برابر رژیم غاصب صهیونیسیتی در حال برگزاری است.

راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه گرگان در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بار دیگر اتحاد، همبستگی و مقاومت عاملی برای پیروزی علیه ظلم و ستم شد و شیرینی لبخند بر لبان مردم مظلوم غزه؛ موجی از شادی در سراسر ایران اسلامی رقم زد، بسیجیان همیشه در صحنه شهر دارالمومنین گرگان نیز صبح امروز به خیابان‌ها آمدند تا ظلم‌ستیزی را فریاد بزنند.

برگ دیگری از عبرت‌های تاریخ رقم خورد و مردم مظلوم غزه در آزمایشی بزرگ با تکیه بر مقاومت توانستند پیروزی بیافریند؛ 51 روز استقامت، تقدیم بیش از 2 هزار شهید و 11 هزار مجروح، سند مظلومیت مردمی بود که ظلم را کنار زدند و به دنیا نشان دادند تاریخ مصرفِ استکبار به پایان رسیده است.

مردم غزه ثابت کردند ملت عزت‌طلب برای استقلال و عدم وابستگی از طریق مقاومت می‌تواند به پیروزی برسد، همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند « دنیا شاهد است که سیستم سرمایه‌داری غرب چقدر در مقابله با حوادث و بحران‌ها توخالی و ناتوان است، خود این سیستم بحران‌آفرین است و وقتی بحران به وجود می‌آید از خودش نمی‌تواند دفاع کند.»

بسیجیان و مردم همیشه در صحنه استان گلستان شهر دارالمومنین گرگان در تظاهرات ضدصهیونیستی شرکت کرده تا بار دیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کنند.

دهه کرامت  شاهد حضور بزرگمردان و شیرزنانی است که به واقع نشان دادند «بنی آدم اعضای یکدیگرند» و هر گاه فریاد ظلم ستیزی از نقطه ای بلند شود دلیرانه به میدان می آیند و از مظلوم دفاع می کنند.

پیروزی مردم غزه در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی سبب شده تا مسلمانان سراسر دنیا از جمله ایران اسلامی و مردم شهیدپرور گلستان و شهر گرگان این پیروزی شیرین را جشن بگیرند و در برابر اقدامات شرم آور رژیم غاصب صهیونیستی تظاهرات کنند.

به گزارش فارس؛ راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه گرگان صبح امروز در حمایت از مردم غزه و پیروزی موفقیت‌آمیز آنها در برابر رژیم غاصب صهیونیسیتی از فلکه شهرداری تا چهارراه میدان به سمت مصلی وحدت در حال برگزاری است.


4591739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است