استانی 02:31 - 28 اسفند 1396
بامداد دوشنبه؛
بوشهر - وقوع زمین‌لرزه‌های متعدد در شهرستان‌های گناوه و دشتستان باعث افزایش نگرانی‌ها در بین اهالی این مناطق شده است و تیم‌های عملیاتی و امدادی در آماده‌باش هستند.

استان بوشهر ۷ بار لرزید/ تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش

به گزارش خبرنگار مهر، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ درجه در مقیاس ریشتر ساعت دو و ۱۶ دقیقه بامداد دوشنبه بندر ریگ در شهرستان گناوه استان بوشهر را لرزاند. این زمین‌لرزه در موقعیت ۲۹.۶۶ شمالی و ۵۰.۷۷ شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۸ درجه در مقیاس ریشتر ساعت یک و ۴۳ ثانیه بامداد دوشنبه بندر ریگ در شهرستان گناوه استان بوشهر را لرزاند. این زمین‌لرزه در موقعیت ۲۹.۵۳ شمالی و ۵۰.۶۷ شرقی ثبت شده است.

زمین لرزه دیگری به شدت ۳ ریشتر ساعت ۲ و ۱۶ دقیقه بامداد بندر ریگ را لرزاند.

همچنین زمین‌لرزه ۳.۵ ریشتری ساعت ۲۶ دقیقه بامداد دوشنبه شبانکاره در شهرستان دشتستان را لرزاند. این زمین‌لرزه در موقعیت ۲۹.۶۰ شمالی و ۵۰.۸۵ شرقی ثبت شده است. ساعت ۴۲ دقیقه بامداد نیز زمین‌لرزه ۲.۶ ریشتر همین منطقه را لرزاند.

دو زمین‌لرزه ۲.۶ ریشتری و ۲.۵ ریشتری نیز امشب بندر گناوه را لرزاند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این زمین‌لرزه‌ها در روستای خلیفه شبانکاره شهرستان دشتستان و چاه روستایی شهرستان گناوه بیشتر احساس شد و مرکز زمین لرزه در کوه‌های اطراف این مناطق رخ داده است.

حسین درویشی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و ارتباط‌های لازم مرکز کنترل و فرماندهی عملیات ۱۱۲ با جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مورد نظر، خوشبختانه تاکنون خساراتی جانی و مالی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش کامل قرار دارند گفت: با وقوع پی در پی زلزله در شمال غرب استان، همه تیم‌های عملیاتی شهرستان گناوه، دشتستان، بوشهر، دیلم و تیم واکنش سریع استان به حالت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.


9719899
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است