استانی 15:24 - 11 اسفند 1393
رئیس پلیس «فتا»ی استان قزوین از دستگیری یک سارق اینترنتی حساب بانکی در استان خبر داد.

همکار یا سارق اینترنتی حساب بانکی

«مهدی مختاری‌نسب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قزوین، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب‌های بانکی‌اش به صورت اینترنتی برداشت شده که بلافاصله در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با بررسی‌های کارشناسی پلیس، مشخص شد فردی 28 ساله ساکن شهر قزوین که همکاری شاکی بود شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم با هماهنگی قضایی دستگیر و با وجود اینکه ابتدا منکر اقدامات مجرمانه خود بود اما در بازجویی پلیس به جرم اقرار و انگیزه خود را از این اقدام مشکلات شخصی با شاکی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا استان قزوین در خصوص نحوه‌ی بدست آوردن مشخصات کارت عابر بانک توسط متهم اظهار کرد: متهم با سوءاستفاده از اعتماد شاکی پس از بدست آوردن کارت عابر بانک، رمز دوم آن را فعال و در فرصت مناسب نسبت به برداشت اینترنتی از حساب شاکی اقدام کرده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست کارت عابر بانک و اطاعات حساب خود را در اختیار کسی قرار ندهند و رمز عبور خود را بطور مرتب تغییر داده و از اعتماد کردن نابجا به دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام


5958641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است