اجتماعی 09:00 - 03 تیر 1396
درمانگاه خودکار خودران با هدف کمک به درمانگاه‌ها در درمان بیماران و دسترسی سریع به اطلاعات بیمار در سیاتل طراحی شد.

ویزیت بیماران در خیابان با درمانگاه هوشمند خودران

به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس 24، بیماران با مراجعه به درمانگاه خودران مورد مشاوره پزشکی قرار گرفته و در صورت نیاز به اتاق فوریت‌های پزشکی منتقل خواهند شد. این درمانگاه دارای تجهیزات تصویربرداری، ترموگرافی و آنالیز تنفس است.

در این درمانگاه وزن، شاخص توده بدنی، ریه‌ها، قلب و به طور کلی وضعیت عمومی بدن مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجهز به مشاوره مجازی نیز است.

درمانگاه خودران توسط شرکت Artefact در سیاتل و با هدف کمک به درمانگاه‌ها در درمان بیماران و غلبه بر مشکلاتی همچون عدم ارتباط با اطلاعات بیمار طراحی شده است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این درمانگاه منابع اطلاعاتی مستقل در مورد بیماران و پرونده‌های پزشکی بیمار است که به صورت خودکار و بر روی گوشی هوشمند فرد موجود است.

اطلاعات فردی ارسال شده نیز از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند ثبت می‌شود.

با این روش در وقت صرفه‌جویی شده و بیماران به راحتی تحت مشاوره پرشکی قرار گرفته و درمان‌های لازم و ضروری در مورد آنها انجام خواهد شد. همچنین بیماران همیشه اطلاعات سلامت خود را همراه دارند و فاصله بین پزشک و بیمار به سادگی رفع خواهد شد.

انتهای پیام


9198382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، هموطنان از سفر‌های غیر ضروری به استان‌های جنوب شرقی پرهیز کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر با هماهنگی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در مناطق ۱۱، ۱۲ و ۱۶ در یک شب خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان تأمین‌اجتماعی فهرست و دستمزد فعالیت‌های مشمول دستمزد مقطوع صنوف برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از داروخانه‌های معروف عرضه‌کننده دارو‌های کمیاب، تخلف گران‌فروشی دارو کشف شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک فرد به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک منبع آگاه اعلام کرد: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس به خاطر ایجاد ناامنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شرور، عامل تیراندازی و اراذل و اوباش در شهر تهران دستگیر شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است