استانی 12:44 - 04 اردیبهشت 1393
ظهر امروز صورت گرفت
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولان با خانواده شهید ورزشکار «جهانگیر جعفری» دیدار کردند.

دیدار رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با خانواده شهید «جهانگیر جعفری»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز مراسم دیدار با خانواده شهید ورزشکار «جهانگیر جعفری» با حضور داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، علیرضا مولایی فرمانده سپاه ناحیه ابهر و دیگر مسئولان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهید جهانگیر جعفری در عملیات کربلای 5 دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

علیرضا مولایی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار در سال 65 به شهادت رسید، گفت: در این دیدار برادر شهید جعفری به بیان خاطره‌ای از شهید بزرگوار پرداخت و از تعهد، ایمان و تقوای این شهید سخن گفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار از زحمات شهید بزرگوار و مادر شهید با اهدای لوح تقدیر شد، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برای رضای خدا و حفظ و حراست از آرمان‌های امام راحل و انقلاب به شهادت رسیدند، متذکر شد: برنامه دیدار با خانواده‌های دوران هشت سال دفاع مقدس در طول سال برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان شهرستان از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار می‌کنند، خاطر نشان کرد: دیدار از این عزیزان در مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد.

مولایی در پایان اذعان داشت: همچنین برنامه دیدار از پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/73008/ک20

 


3565812
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است