بین‌الملل 13:29 - 23 دی 1395
یک تانک و یک کامیون حامل سلاح نیروهای سعودی منهدم شد
حملات هوایی عربستان به مناطقی در «الحدیده، عسیلان و صعده»، کشته شدن 7 غیر نظامی در الحدیده و تأمین امنیت ارتفاع «السوداء» و مناطق «الرقابة و الجروف» در «لحج» جدیدترین اخبار میدانی یمن است.

یمن همچنان زیر آتش هواپیماهای آمریکایی عربستان؛ مرگ 7 زن و کودک دیگر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری اعلام کردند که جنگنده های عربستان سعودی همچنان به حملات خود به مردم بی دفاع یمن ادامه میدهند.

7 زن و کودک دیگر قربانی شدند

وبگاه خبری «العهد» لبنان گزارش داد که در جریان حملات هوایی سعودی به یک منزل مسکونی در «الحدیده» 3 زن و 4 کودک جان خود را از دست دادند.

انهدام تانک و پهپاد متعلق به عربستان

در جبهه «صرواح» واقع در استان «مأرب» نیروهای یمنی یک تانک آمریکایی «آبرامز» متعلق به عربستان را با یک موشک هدایت شونده منهدم کردند که در جریان آن افراد داخل این تانک کشته شدند.

یک منبع میدانی نیز اعلام کرد که نیروهای یمنی در جریان حمله غافلگیرانه خود به مواضع تروریستها در صرواح موفق شدند شمار زیادی از آنان را از پای درآورند.

در همین محور، نیروهای یمنی موفق شدند یک کامیون حامل 37 موشک کورنت را در یکی از مسیرهای کوهستانی هدف بگیرند و آن را کامل منهدم کنند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه «المنصوره» واقع در استان تعز کمینی برای عناصر تروریستی وابسته به سعودی ایجاد کردند که شمار زیادی از این تروریتسها کشته شدند.

همچنین یک منبع نظامی یمنی به شبکه المسیره یمن گفت که نیروهای یمنی موفق شدند یک پهپاد شناسایی وابسته به عربستان را در منطقه «الجدید» در شهرستان «المخا»‌ ساقط کنند.

چند ارتفاع در لحج پس گرفته شد

از استان «لحج» نیز خبر میرسد که نیروهای یمنی با آغاز یک عملیات نظامی گسترده موفق شدند مواضعی را در «کرش» از دست تروریستهای وابسته به ریاض پس بگیرند.

یک منبع نظامی به شبکه «المسیره» یمن خبر داد که در جریان عملیات کرش، امنیت ارتفاع «السوداء» و مناطق «الرقابة و الجروف» تأمین شده است.

در جبهه «ذباب» واقع در «تعز» نیز یک خودروی نظامی وابسته به تروریستها به آتش کشیده شد و عناصر حاضر در آن کشته شدند.

المسیره همچنین گزارش داد که جنگنده های سعودی همچنان به شهرداری «عسیلان» حمله می‌کنند و در جریان حملات این جنگنده ها در منطقه «مران» واقع در «صعده» نیز یک غیر نظامی کشته شد.


8654712
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است