استانی 08:01 - 26 خرداد 1398

توسعه اقتصادی آوج در اولویت برنامه های فرماندار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در مراسم معارفه نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج که شنبه شب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی با تبعیت از رهبری و ایستادگی مردم توانسته در منطقه و جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و اتفاقات منطقه بدون حضور و نقش ایران قابل حل نیست.

حبیبی تصریح کرد: رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن با صراحت فرمودند نه پیامی برای ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارم و نه پیامی را می‌پذیرم چون صداقت در کلام ایشان دیده نمی شود و پاسخ قاطع رهبری به نخست وزیر ژاپن بار دیگر عزت ایران را بیشتر و جایگاه ولایت را در کشور تثبیت کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم توانسته از دوره های سختی به سلامت عبور کند و به یاری خداوند و حمایت مردم این دوران را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: در شرایطی که فشارهای دشمن بیشتر شده باید انسجام و وحدت خود را تقویت کرده و پشت سر رهبری حرکت کنیم تا دشمن نا امید شود.

وی در ادامه ضمن معرفی علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج گفت: فرماندار جدید از نیروهای با تجربه و کارشناس استانداری است که با تحصیلات عالیه و نگاه علمی و ارتباط خوبی که با مدیران استان دارد می‌تواند در مسیر توسعه شهرستان موفق باشد.

حبیبی با اشاره به محرومیت‌های منطقه آوج اظهارداشت: انتظار داریم فرماندار جدید آوج رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت قرار داده و با سرعت آنها پیگیری کرده و برای حل آن اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: تقویت آرامش در منطقه، پیگیری امور برای توسعه اقتصادی، جلب مشارکت مردمی و نگاه عادلانه در توزیع امکانات و اعتبارات از دیپگر اولویت‌هایی است که از فرماندار انتظار پیگیری داریم.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سلیمانی فرماندار سابق، نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معرفی شد.

علیرضایی پیش از این مسئولیت مدیر روابط عمومی استانداری قزوین را بر عهده داشت.

 


10150510
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است