اجتماعی 09:28 - 23 تیر 1393
معاون رسانه مرکزارتباطات شهرداری تهران:
تهران بزرگ - ایرنا - معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: زنان از نیروهای کارآمد در بدنه شهرداری پایتخت هستند و هیچ کارمند خانمی از این مجموعه اخراج نشده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران ˈفرزاد خلفیˈ در پاسخ به سئوال خبرنگاری درخصوص صحت دستورالعملی مبنی بر عدم استفاده از بانوان در سمت هایی مانند رییس دفتری اظهار کرد: اگر صورت جلسه ای هم در این راستا باشد برای حمایت از بانوان خواهد بود اما هیچ کارمند خانمی از شهرداری اخراج نشده و نخواهد شد.



وی در خصوص اخبار کذبی که اخیرا مبنی بر عدم بکارگیری نیروهای زن در مشاغلی همچون تایپیست یا مسئول دفتر در بخش های مختلف شهرداری تهران که در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده است، تاکید کرد: خبرنگار این خبرگزاری با من مصاحبه ای نکرده است، بلکه در فضایی دوستانه در خصوص صحت اخباری با موضوع مطروحه پرسید که من تاکید کردم بخشنامه ای ابلاغ نشده و اگر دستور جلسه ای هم در این راستا امضا شده باشد، من اطلاعی ندارم و باید از افرادی که آنجا بوده و امضا کرده اند، سئوال شود.



معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: این در حالی است که به این خبرنگار تاکید کردم که بهترین همکاران من در معاونت رسانه خانم ها هستند و جزو کارآمدترین نیروهای این معاونت به حساب می آیند اما اگر در مقام فرض در نظر بگیریم چنین تصمیمی هم زمانی گرفته شود، بی شک برای رفاه کارمندان خانم است.



وی افزود: کار در شهرداری تهران مانند دیگر سازمان ها و نهادها محدود به ساعت اداری نمی شود، بلکه گاهی تا شب به طول می انجامد، بنابراین ممکن است یک پست تایپیست یا مسئول دفتر، خانم را به سختی بیندازد.



وی با انتقاد به برخی بی اخلاقی ها درفضای مطبوعات، گفت: انتظار بنده این است که همکاران رسانه ای سجایای اخلاقی را ارج نهند و حداقل اگر گپ و گفت در فضای غیرخبری را رسانه ای می کنند، انصاف داشته و تیتر را در مغایرت با متن گفته ها انتخاب و منتشر نکنند.



خلفی بار دیگر تاکید کرد: در راستای ابلاغ بخشنامه یا دستورالعملی با مضمون مورد اشاره هیچ کارمند خانمی از شهرداری تهران اخراج نشده و قرار هم نیست اخراج شود.



تهرام/1393/ 699

انتهای پیام /*




4232193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است