استانی 06:45 - 28 آذر 1393
گزارش فارس از رقابت‌های لیگ برتر استان بوشهر
فوتبال لیگ برتر استان بوشهر به مرحله حساسی رسیده و تا کمتر از یک هفته دیگر، چهره قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

جدال برازجان و خورموج برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فوتبال لیگ برتر استان بوشهر به روزهای حساسی رسیده و تا کمتر از یک هفته دیگر چهره قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

شامگاه پنجشنبه با برگزاری مسابقات هفته هفدم لیگ برتر و در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها، تیم پتروشیمی خورموج صدرنشین است و سرخپوشان برازجان به عنوان نماینده موفق دشتستان در این رقابت‌ها با 3 امتیاز اختلاف در تعقیب این تیم هستند.

در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر، هر دو تیم سرخپوشان و پتروشیمی با برتری پرگل برابر رقیبان خود، همه چیز را به روز پایانی و هفته هجدهم موکول کردند.

نگاهی به هفته هفدهم

* در اولین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر استان، تیم فوتبال شاهین آبپخش برابر سپاهان خورموج قرار گرفت که این دیدار با وجود کش و قوس‌های فراوان با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

در این دیدار برای شاهین آبپخش محمد فرهمندزاده و برای سپاهان نوید شیخی گلزنی کردند؛ این تساوی برای سپاهانی‌ها حکم شکست را داشت، چراکه این تیم همچنان در معرض سقوط قرار دارد و در هفته پایانی در برابر تیم توحید بوالخیر به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کند، زیرا مساوی هم این تیم را در لیگ نگه نمی‌دارد.

* در دیگر دیدار این هفته، تیم ابوذر کلمه در گناوه به مصاف امید گناوه رفت و با 2 گل این بازی را واگذار کرد.

این دیدار تاثیر چندانی در جدول نداشت و هیچ کدام از این دو تیم شانس قهرمانی ندارند و خطر سقوط نیز آنها را تهدید نمی‌کند.

* تیم صدرنشین پتروشیمی جم خورموج نیز توانست با نتیجه پرگل چهار بر یک در برابر پویای دیلم به برتری دست پیدا کند و همچنین جدی‌ترین مدعی قهرمانی باقی بماند.

در هفته پایانی نماینده خورموج باید به مصاف سپاهان بوشهر برود که برای ماندن در لیگ تلاش می‌کند، البته تساوی این دیدار به سود هر دو تیم خواهد بود، چراکه با این تساوی پتروشیمی در خانه جشن قهرمانی برپا می‌کند و از طرفی سپاهان بوشهر در لیگ می‌ماند.

* در برازجان نیز تیم سرخپوشان برازجان با نتیجه پرگل 3 بر صفر تیم توحید بوالخیر را با شکست بدرقه کرد.

نیمه نخست این دیدار با تک گل اسفندیار کریمی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان برازجان به پایان رسید.

در نیمه دوم در حالی که ضدحملات خوب سرخپوشان ثمری نداشت، فتحی دست به دو تعویض زد و حسن فلسفی تازه به میدان رفته توانست دومین گل برازجانی‌ها را به ثمر رساند و در دقایق پایانی مسابقه نیز حسین حق‌جو  موفق به گلزنی شد تا سرخپوشان به سه امتیاز این بازی دست یابند.

تیم سرخپوشان در هفته پایانی به مصاف تیم پویای دیلم می‌رود، تیمی که این هفته سقوط کرد و چیزی برای از دست دادن ندارد.

* در آخرین دیدار هفته تیم توحید بوشهر مغلوب سپاهان بوشهر شد؛ دربی بوشهری‌ها در حالی به سود زردپوشان پایان یافت که این دیدار تا دقایق پایانی با نتیجه 2 بر 2 در حال پیگیری بود ولی این سپاهان بود که توانست گل برتری را وارد دروازه توحید کند و تا حدودی از معرض سقوط خارج شود.

* در هفته هجدهم و پایانی این رقابت‌ها تیم پتروشیمی صدرنشین، میزبان سپاهان بوشهر خواهد بود و تیم سرخپوشان نیز به مصاف پویای دیلم می‌رود تا قهرمان لیگ برتر استان بوشهر و نماینده این استان در لیگ کشوری مشخص شود.


5446857
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است