استانی 12:06 - 07 خرداد 1396
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای بیش از ۲۸ برنامه متنوع فرهنگی،ورزشی و آموزشی در سطح شهر قزوین،همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

۲۸ برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در قزوین اجرا می شود

سعید وزیری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه نزول قرآن و ماه مهمانی خدا اظهار کرد: فضا سازی شهر در ایام ماه مبارک رمضان با نصب ۲۵۰ تیربرد با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال با موضوعات ماه رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امیرالمومنین علی (ع)، شب های قدر و گرامی داشت عید فطر از جمله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است.

برگزاری نهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم

وی افزود: برگزاری نهمین همایش تجلیل از ۶۰۰حافظ قرآن کریم را از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد که ۱۱ خرداد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار خواهد شد.

برپایی بازارچه خیریه در شب های ماه رمضان

وزیری نژاد در ادامه از برپایی بازارچه خیریه با مشارکت شرکت نمایشگاه های استان قزوین خبر داد که ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برپا می شود.

وی تصریح کرد:این بازارچه خیریه دارای ۷۵ غرفه است که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز دارای ۱۰ غرفه حمایت از زنان نان آور و نام آور در این بازارچه است.

بر بال فرشته ها در ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از اجرای برنامه بر بال فرشته با مشارکت شرکت مجموعه فرهنگی تربیتی مشکاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وزیری نژاد افزود:برنامه «بر بال فرشته ها» ویژه دختران ۹ تا ۱۲ ساله می باشد که از ۱۳ تا ۳۰ خرداد ماه سالجاری در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود.

اجرای طرح اکرام در ۱۴ محله سطح شهر قزوین

این مسئول در ادامه  اجرای طرح اکرام در ۱۴ محله سطح شهر قزوین را از دیگر برنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: در این طرح ۱۴ نانوایی در ۱۴ محله با هدف ترویج فرهنگ نذر و اکرام اقدام به پخت و توزیع نان صلواتی خواهند کردند، این طرح با مشارکت کامل خیرین صورت می گیرد.

اجرای طرح تعویض هزار و ۴۰۰ جلد قرآن در بازارچه خیریه

وزیری نژاد از اجرای طرح تعویض هزار و ۴۰۰ جلد قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در بازارچه خیریه ای که در محل نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد، اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مساجد، هیئات مذهبی و جلسات خانگی قرآن می توانند کتاب های قرآن کهنه خود را با کتاب قرآن نو تعویض کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزاری مسابقه مکاتبه ای با محوریت اهمیت روزه داری ویژه پرسنل شهرداری و داوطلبان سلامت را از دیگر اقدامات سازمان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

برگزاری چهار مسابقه ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان

وزیری نژاد در ادامه برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال و فوتبال ویژه آقایان و مسابقات دارات و تیراندازی ویژه بانوان را از دیگر برنامه سازمان در این ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مسابقات در راستای شاداب سازی پرسنل شهرداری قزوین در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفته است.

برگزاری مسابقه هر روز یک حدیث و یک مساله

وی از دیگر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان شهرداری قزوین را  برگزاری مسابقه هر روز یک حدیث و یک مساله برشمرد و گفت: این برنامه توسط ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین ویژه پرسنل شهرداری قزوین انجام می شود.

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در هشت بوستان شهر 

این مسئول در  ادامه از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در هشت بوستان شهر  قزوین خبر داد و گفت:بوستان های نرگس (بانوان)، باراجین، پامچال، ارکیده، پونک، لاله، ملاخلیلا و میرداماد از جمله بوستان هایی هستند که یک ساعت پس از افطار در آنها نماز مغرب و عشا برگزار می شود و نماز عید فطر نیز در برخی از این مکانها اقامه خواهد شد.

وزیری نژاد دلیل انتخاب این بوستان ها برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء را  فقدان مسجد در محله‌هایی که این بوستان ها واقع شده اند، ذکر کرد.

اجرای برنامه های متنوعی آموزشی ویژه ماه رمضان در مراکز سازمان

وی از برگزاری برنامه‌های مناسبتی در مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به ویژه در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ این سازمان خبر داد که برگزاری برنامه ختم قران همراه آموزش روخوانی کودکان و بزرگسالان و برپایی کارکاه های تغذیه سالم ویژه روزه داران، ویژه برنامه های شب های قدر، آموزش احکام و داستان های کوتاه قرآنی ویژه کودکان، آموزش روخوانی قرآن مخصوص کودکان، برگزاری کارگاه های افطاری های سالم، مسابقات نقاشی و کتابخوانی با موضوع ماه مبارک رمضان و... و. از جمله این برنامه‌ها است.

برگزاری ششمین دوره جشن روزه اولی ها

وزیری نژاد، مشارکت در اجرای برنامه فرهنگی روز اولی ها را از دیگر فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: این جشن عبودیت بندگی برای دختران ۹ ساله و پسران ۱۵ ساله با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

اجرای برنامه جزء خوانی قرآن کریم با مشارکت شورای عالی قرآن استان قزوین از دیگر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که از اول ماه رمضان تا پایان ماه مبارک ساعت ۱۸ در مسجد المهدی مینودر برگزار می شود.


9133467
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است