اجتماعی 12:00 - 29 مرداد 1396
عضو شورای اسلامی شهر تهران:
عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر گفت: به دلیل موازی‌کاری در این بخش نتوانستیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم و در این خصوص باید بازنگری صورت گیرد.

دفاتر خدمات الکترونیک شهر انتظارات را برآورده نکرد/ مجتمع‌های تیراژه پیوست ترافیکی ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدمهدی تندگویان در بررسی گزارش عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرسازی تهران اظهار داشت: اقدامات خوب و گسترده‌ای در حوزه شهرسازی انجام شده است و اعضای شورا نیز تعامل خوبی را با معاون شهرسازی داشته‌اند.

تندگویان گفت: موضوعاتی از منظر شهرسازی در شهر باقی مانده است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی افزود: در حوزه شهرسازی و معماری می‌توان به برون‌سپاری اشاره کرد که در این زمینه اقدامات گسترده‌ای صورت نگرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از دفاتر خدمات الکترونیک شهر اشاره کرد و گفت: به دلیل موازی‌کاری در این بخش نتوانستیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم و باید بازنگری در خصوص دفاتر الکترونیک شهر صورت بگیرد.

تندگویان افزود: مدیریت یکپارچه شهری نه در شهر و نه در شهرداری اجرایی شد.

وی ادامه داد: همچنان مردم برای موضوعات باغات،‌ املاک، واحدهای تجاری و مسکونی به شهرداری‌ها و جاهای مختلف برای رفع مشکلشان مراجعه می‌کنند و خلاء مدیریت یکپارچه شهری احساس می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در باره کمیسیون ماده 100 نیز اظهار داشت: این کمیسیون یکی از مشکلات ما بوده است؛ چراکه رأی‌ها به اجرا نمی‌رسید و پرونده‌های باز در مناطق وجود دارد که یکی از آنها پرونده مجتمع تجاری فردوسی است که رأی آن به کمیسیون منطقه رفت ولی پاسخی داده نشده است، هم‌اکنون نیز در پایان دوره چهارم قرار داریم.

تندگویان افزود: تخلفاتی در حوزه ساخت و ساز در شهر تهران صورت می‌گیرد و مالکان با پرداخت وجهی مشکلشان را رفع می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمینی در خیابان بخارست به وسعت 1000 مترمربع وجود دارد که تخلف آن محرز است که نه شهرداری ناحیه و نه شهرداری منطقه تخلف آن را دیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات شهرداری ساخت‌وساز در مناطق خاص بوده است و همین امر باعث مهاجرت شهروندان مناطق آسیب‌پذیر به مناطق مرفه شده است.

تندگویان در ادامه به فعالیت مجتمع‌های تجاری در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: مجتمع‌هایی همچون تیراژه پیوست ترافیکی ندارند و مشکلاتی در حوزه ترافیکی ایجاد کرده‌اند.


9376632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است