استانی 22:39 - 24 تیر 1397

«خدمت کریمانه به رسم اهل بیت(ع) » سرلوحه کار همگان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب ارزانی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت دهه کرامت که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، طی سخنانی به تشریح شخصیت حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: حضرت معصومه(س) و دیگر  بزرگان دینی، بهترین الگو برای دختران و بانوان ما هستند، که می بایست با الگوگیری از این بزرگان به سوی تعالی و سعادت گام برداشت.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور حضرت معصومه(س) را چراغ راه دختران و زنان جامعه دانست و افزود: این حضرت الگویی مناسب در عفاف و حجاب در جامعه است و ایشان و امام رضا(ع) سرفصلی برای کرامت و بزرگ منشی انسان ها هستند و خدماتی کریمانه در حوزه های مختلف به جامعه ارائه دادند.

وی نامگذاری دهه کرامت در فاصله تولد این دو بزرگوار را به واسطه خدمات کریمانه آن ها دانست و با اشاره به شعار دهه کرامت امسال گفت: شعار دهه کرامت امسال « خدمت کریمانه به رسم اهل بیت (ع) » است و همه باید این شعار را سرلوحه کار خویش قرار داده و در حوزه های مختلف کاری خود به جامعه خدمت کریمانه ارائه دهند.

در این مراسم و پس از سخنرانی حجت الاسلام جواد صادق زاده، مسئول مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و با حضور سید هاشم خزری دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران برنامه های گرامیداشت دهه کرامت آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم که با حضور پرشور مردم مومن و ولایی استان تهران برگزار شد، از تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) گل باران و عطر افشانی شد.


9843172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است