گوناگون 17:53 - 27 دی 1395
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر تلاش برای افزایش سواد فضای مجازی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب، کار بسیار دشواری است و دائما باید اقدامات دشمن در این عرصه را رصد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد:

به گزارش پایگاه خبری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در همایش مدیران قرارگاه های فضای مجازی بسیج استان های سراسر کشور افزود: حفظ وحدت ملی، امیدآفرینی و حرکت در مسیر مواضع رهبری و جلوگیری از نفوذ تکلیف امروز همه ماست.

وی با اشاره به لزوم حفظ انسجام در بسیج گفت: فضای مجازی قطعه اثرگذاری از یک پازل بزرگ است و آن پازل حفظ انقلاب اسلامی است، نظر رهبر معظم انقلاب این است که ما باید در بسیج مدام بحث آسیب شناسی را داشته باشیم و این کار را دائم انجام دهیم.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه نگاه مدیران فضای مجازی باید معطوف به انقلاب اسلامی باشد، ادامه داد: حفظ وحدت ملی، دنبال کردن مواضع مقام معظم رهبری، حفظ خط شهدا و جلوگیری از نفوذ، وظیفه ماست اما مدیران باید علاوه بر مسائل ملی و کلان کشور، به مسائل محوری شهرستان‌ها و استان‌ها، به ارتقاء وحدت، امنیت و امید در بین آحاد جامعه کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید به نخبگان استان‌ها توجه ویژه ای داشته باشیم و در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور نخبگان برجسته و انقلابی را به مردم معرفی کنید تا مایه امید مردم باشند.

وی افزود: گاهی اوقات در فضای مجازی به بهانه انتقاد از این گروه و آن گروه، منافع ملی نشانه گرفته می شود که کاری ناصحیح است؛ امید و نشاط رکن اساسی یک جامعه است و کسی حق ندارد امید و نشاط جامعه را از آن بگیرد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در بقا حکومت‌ها، همبستگی مردم و نشاط و امید است، گفت: به مسائلی که به امیدواری مردم کمک می‌کند بپردازید، معرفی نخبگان جامعه، کشاورزان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، پزشکان، مهندسان و تلاشگران برای مردم را باید قدردانست و به مردم معرفی کرد.


8673097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است