استانی 13:22 - 24 شهریور 1393
وثوق:
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به زنجان خبر داد و گفت: فردا و با حضور وزیر راه و شهرسازی چندین پروژه بخش راه و مسکن استان زنجان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وزیر راه و شهرسازی به زنجان سفر می‌کند

کلیم الله وثوق در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: وزیر راه و شهرسازی بعد از ورود به شهر زنجان ابتدا در محل راه آهن شمالغرب زنجان مورد استقبال قرار خواهد گرفت و از ایستگاه راه‌آهن بازید خواهد کرد.



وی ادامه داد: افتتاح روکش‌های آسفالتی استان زنجان از جمله روکش آسفالت عوارضی آزادراه زنجان ـ قزوین، بازدید از پروژه هزار و 170 واحدی مهر پونک و   آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه‌میدان خواهد بود.

 

وثوق افزود: نشست با اصناف حمل و نقل و مسکن و دانشگاهیان و نشست استانی مدیران شورای مسکن و حمل و نقل از برنامه های دیگر وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان است.

گفتنی است، پروژه بزرگ سبزه میدان به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی زنجان از حدود 20 سال قبل در دست مطالعه قرار داشته و طراحی در دست انجام برای این میدان نیز متناسب با طراحی بومی و فرهنگی خواهد بود به گونه‌ای که لطمه‌ای به بافت تاریخی وارد نشود.

پروژه بزرگ سبزه میدان در زمینی به مساحت 7.47 هکتار اجرا می‌شود.

 

 


4734148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است