استانی 20:45 - 12 فروردین 1394
معاون سپاه کربلای مازندران:
معاون روابط‌عمومی سپاه کربلای مازندران گفت: اردوی جهادی دانشجویان مازندرانی تجلی بصیرت پیوند عمیق دانشجویان با مردم به شمار می‌رود.

اردوی‌های جهادی تجلی پیوند عمیق دانشجویان با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسینعلی رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اردوهای جهادی را استمرار حرکت جهادی جهادگران سال‌های دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: این اردوها مهر بطلانی بر تبلیغات دشمنان در فاصله گرفتن جوانان به‌ویژه دانشجویان از روحیه جهاد و شهادت است.

معاون روابط‌عمومی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اعزام چهارمین سال پیاپی 100 دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان به شهرستان شادگان روستای گرمه از بخش خنافره، تصریح کرد: دانشجویان این اردوهای علمی و با پشتوانه تحقیق در زمینه کشاورزی، پرورش دام و دامداری و تولید ماکیان به اهالی این منطقه آموزش می‌دهند.

وی ادامه داد: تعدادی از پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان نیز این گروه را همراهی می‌کنند و طرح پایش سلامت و ویزیت رایگان که یکی از طرح‌های ویژه اردوهای جهادی استان است با استقبال کم‌نظیر مردم روبرو شد.

معاون روابط‌عمومی سپاه کربلای مازندران بیان داشت: توزیع رایگان دارو، تهیه شناسنامه آمایش از کل جمعیت منطقه و ارائه آن به مراکز بهداشتی شادگان از دیگر برنامه‌های تیم بهداشتی این اردوها بود.

رضایی ساخت و تکمیل مسجد امام المهدی (عج) روستای گرمه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی و کلاس‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی با محوریت تقویت و توسعه کشاورزی را از برنامه‌های ویژه اردوهای جهادی عنوان کرد.

وی در پایان گفت: هرکدام از طرح‌های اجرایی در اردوهای جهادی مازندران با همراهی اساتید دانشگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ساختاری شکل گرفته این اردوها، هدف‌گذاری و اجراء شد.


6123843
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است