استانی 12:44 - 10 آبان 1393
ساکنان روستای چاه طرخ سفلی شهرعشق آباد طبس از برخورد 5 قطعه فلامینگو با کابل‌های فشار قوی برق خبر دادند.

برخورد با کابل‌های فشار قوی جان 5 قطعه فلامینگو را گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی از طبس، یک دسته‌ی بزرگ فلامینگو که از شهرعشق‌آباد طبس در حال مهاجرت بودند با کابل‌های فشار قوی برق در روستای چاه طرخ سفلی شهرعشق‌آباد برخورد کردند و 5 قطعه از این پرندگان تلف شدند.

«اسدالله حاتمی» رئیس اداره‌ی حفاظت محیط زیست شهرستان طبس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: این دسته از پرندگان مهاجر معمولاً در شب به صورت دسته جمعی پرواز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نخستین بار است که این اتفاق برای پرندگان مهاجر در شهرستان طبس رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: شماری از این پرندگان به علت سن زیاد و عدم توانایی کافی نسبت به مابقی گروه در ارتفاع پاینتری پرواز می‌کنند هم‌چنین نبود دید کافی و بال‌های بزرگ فلامینگوها باعث شده است که براثر برخورد با کابل‌های فشار قوی برق در روستای چاه طرخ عشق‌آباد دچار برق گرفتگی شده و تلف شوند.

انتهای پیام


5089186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است