استانی 23:43 - 22 اسفند 1396
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه زنجان:
زنجان-رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تا ساعت ۲۲ امشب ۵۰ نفربر اثر حوادث چهارشنبه سوری راهی بیمارستان شدند.

۵۰ زنجانی راهی بیمارستان شدند/ مرگ یک زن بر اثر صدای انفجار ترقه

اصغر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر  گفت: تا ساعت ۲۲ امشب ۵۰ نفر در استان زنجان بر اثر حوادث چهارشنبه سوری راهی بیمارستان‌ها شدند و طبق اعلام بیمارستان‌ها بیشترین نوع آسیب‌دیدگی‌ها، آسیب دیدن چشم‌ها و سوختگی‌های سطحی بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین بر اثر ترس ناشی از صدای انفجار ترقه یک زن ۵۰ ساله که دارای بیماری قلبی بود، دچار حمله قلبی شده و فوت کرد.

همچنین مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان از وقوع پنج فقره آتش‌سوزی در زنجان خبر داد و گفت: سه مورد از موارد رخ داده مربوط به حادثه آتش‌سوزی منزل بوده است و هر سه این حریق‌های رخ داده اطفا و مهار شده است.

محمد مرادی با بیان اینکه در اثر این حوادث دو نفر مصدوم شدند، افزود: امروز دو مغازه نیز دچار آتش‌سوزی شده است که  آتش‌سوزی در یکی از مغازه‌ها منجر به مصدومیت دو نفر شد و مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند.


9713680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است