استانی 23:24 - 04 آذر 1393
معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:
معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: روشنگری اصلی‌ترین راهبرد بسیج است.

روشنگری اصلی‌ترین راهبرد بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی امشب در نشست خبری که به همت بسیج رسانه استان اصفهان در نمایشگاه شکوه مجاهدت برگزار شده بود، اظهار کرد: بر همه روشن است که پایه‌گذار بسیج امام راحل بود.

وی بیان کرد: نگاه حکیمانه به انقلاب و موضوعات پیرامون انقلاب سبب شد که امام راحل پیش از آغاز جنگ به تشکیل بسیج فرمان دهد اما فرمان تشکیل بسیج فقط با نگاه دفاعی و نظامی نبود، بلکه نگاهی توأمان با معنویت و اسلام بود.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: چنین نگاهی از سوی امام راحل سبب شکل‌گیری یک حرکت دفاعی، نظامی و مردمی به نام بسیج شد، با نگاهی مجمل بر پیام‌های امام راحل در سالروز تشکیل بسیج به نگاهی مبتنی بر تفکر بسیجی همراه معنویت خواهیم رسید.

وی افزود: رسالت جهانی بسیج توسط امام راحل بدین گونه تعریف شد، بسیجیان جهان اسلام باید در فکر ایجاد حکومت جهان اسلام باشند و این شدنی است چرا که بسیجیان فقط متعلق به ایران نیست.

احمدی اذعان کرد: تفکر بسیجی، مبتنی بر تفکر مقاومت، ایستادگی، ارزش‌های اسلامی و دین اسلام است.

وی ادامه داد: اعلام رضایت رهبری از اقدامات فرهنگی بسیج، نشان از تأثیر عمیق فعالیت‌های بسیج است.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان بر لزوم اغناسازی برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی تأکید کرد و یادآور شد: در صورتی می‌توانیم موفق باشیم که بحث اغناسازی را انجام دهیم لذا به نظر می‌رسد به وسیله فرهنگ‌سازی، اغناسازی و آگاه‌سازی می‌توان با بروز آسیب‌های ناشی از تهاجمات فرهنگی دشمن مقابله کرد.

وی در ادامه اشاره‌ای به ضرورت مبارزات با فرق ضاله و گروه‌های انحرافی در جامعه کرد و ادامه داد:  همواره روشن‌گری مردم نسبت به تهدیدات، توطئه‌ها و آسیب‌ها را از وظایف بسیجیان دانست.

احمدی اضافه کرد: راهبرد اصلی فعالیت‌های فرهنگی در سپاه، مطالبات رهبری و مطالبی است که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین می‌شود.


5271579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است