استانی 12:11 - 30 دی 1398
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی
ایسنا/ایلام مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مدت یک ماه در این مجتمع خبر داد.

نمایشگاه کتاب در ایلام افتتاح می‌شود

سید «روح‌الله صالحی» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این نمایشگاه 1000 عنوان کتاب در موضوعات مختلف در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ارائه 10 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه به مدت یک ماه از اول تا سی‌ام بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی واقع در خیابان پیروزی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر به این مجتمع مراجعه کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان اینکه کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 50 درصدی عرضه می‌شود، گفت: این نمایشگاه به همت انتشارات «قلم اعظم» با محورهای کودک و نوجوان، تاریخ، رمان، داستان، کتاب‌های انگیزشی و روان‌شناسی، زبان، آشپزی، مذهبی و پزشکی دایر است.

صالحی بابیان اینکه این نمایشگاه یکم بهمن‌ماه سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در مجتمع ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


10353863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است