استانی 14:44 - 06 مرداد 1394
ساری؛
محدودیت‌های ترافیکی از فردا در جاده های کوهستانی مازندران برقرار می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر محورهای مواصلاتی استان از جو آرامی برخوردار است، وضعیت ترافیک مازندران را نیز به صورت نیمه سنگین بیان کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان هفته شاهد ترافیکی سنگین در استان باشیم.

سرهنگ محمد نژاد تردد موتور سیکلت را از ساعت 12 فردا تا ساعت 24 شنبه در محورهای هراز، کندوان و سواد کوه ممنوع اعلام کرد و افزود: از ساعت 6 بامداد فردا تردد کامیون در محور هراز ممنوع است و این ممنوعیت تردد تا پایان روز جمعه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: محور قائم شهر به تهران و بالعکس نیز از ساعت 6 بامداد تا 12 روز چهارشنبه، تردد تیلر ممنوع اعلام شده است که در روز جمعه نیز به همین صورت اعمال می شود.

به گفته سرهنگ محمد نژاد در محور چالوس به سمت کرج و بالای مرزن آباد هم از ساعت 17 فردا تا ساعت یک بامداد روز شنبه مسیر یکطرفه خواهد بود.

انتهای پیام /ی


6824082
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است