گوناگون 17:06 - 07 خرداد 1396
رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند خیر داد؛
دماوند- رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: از دی ماه ۹۴ تاکنون تجهیزات پزشکی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به این بیمارستان اضافه شده است.

افزایش ۵۰ میلیارد ریالی تجهیزات پزشکی بیمارستان سوم شعبان دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مسلمی فرد عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات بیمارستان سوم شعبان دماوند اقدامات خیرین در زمینه خرید تجهیزات پزشکی در این بیمارستان را مناسب دانست و گفت: حدود ۱۳۰ میلیون تومان با کمک خیرین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان سوم شعبان دماوند خریداری شده است.

وی ادامه داد: با درآمد اختصاصی  بیمارستان نیز حدود ۱۵۴ میلیون تومان تجهیزات خریداری و وارد بیمارستان شده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند افزود: ما به دنبال این هستیم که بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند را به مجهزترین و ایمن ترین بیمارستان های عمومی شهرستان های استان تبدیل کنیم.

مسلمی فرد اضافه کرد: همچنین به تازگی مانیتورهای اورژانس، « سی. سی. یو» تعویض و در چند روز اخیر نیز دستگاه «سی. تی. اسکن» با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال وارد بیمارستان شده است.

وی گفت: از دی ماه ۹۴ تاکنون به جز دستگاه «سی. تی. اسکن» حدود ۲۳ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان خریداری شده است که در مجموع با دستگاه «سی. تی. اسکن» افزایش ۵۰ میلیارد ریالی تجهیزات پزشکی را در این شهرستان شاهد هستیم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند اضافه کرد: ترویج زایمان طبیعی، رتبه نخست در بیمارستان های خارج از شهر تهران، ساخت بخش ویژه و ساخت بلوک زایمان، ترویج زایمان طبیعی، ایجاد مصلی چند منظوره از اقدامات انجام شده در بیمارستان سوم شعبان دماوند در ۱۷ ماه اخیر بوده است.

مسلمی فرد در خصوص عمده نیازهای آتی بیمارستان افزود: بازسازی و نوسازی اطاق های عمل، تامین کادر پزشکی تخصصی به ویژه رشته های ارتوپدی و رادیولوژی، تامین تجهیزات سرمایه ای پرهزینه نظیر « ماموگرافی»، تصویربرداری دندان و « اسپیرومتری» از  اقدامات مورد نیاز بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند است.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان ها در سطح استان شود.


9134973
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است