ورزشی 12:00 - 07 خرداد 1396
رییس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از اضافه شدن رشته اهداف پروازی تیراندازی (پاراتراپ) به رشته های مسابقاتی تیراندازی معلولین خبر داد.

اضافه شدن رشته پاراتراپ به رشته های تیراندازی معلولان

رقیه الله کرمی رییس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با ایسنا در این باره افزود: به منظور اضافه شدن رشته اهداف پروازی تیراندازی (پاراتراپ) به رشته‌های مسابقاتی تیراندازی معلولین، قرار است یک تیرانداز در نخستین دوره رقابت های جام جهانی تیراندازی پاراتراپ که ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه در شهر لوناتو ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت کند.



وی افزود: این مسابقات به صورت آزمایشی برگزار می شود و کلاسبندی و نوع شرکت نفرات در این رقابت ها نیز جدید است، همچنین نوع رنکینگ تیراندازان در این مسابقات هنوز مشخص نیست و احتمال دارد پاراتراپ در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حضور داشته باشد.



الله کرمی از حضور یک ورزشکار در رقابت های جام جهانی خبر داد و اظهار داشت: از آنجایی که در این رشته فعالیت نکرده ایم، ورزشکاری هم در این رشته نداریم. اما یک تیرانداز با ورزشکاران فدراسیون تیراندازی تمرین کرده و قرار است در این مسابقات شرکت کند. از طرف فدراسیون هم یک نفر برای بخش داوری اعزام می شود، چون قوانین این رشته جدید است و با نحوه کلاسبندی پزشکی هم باید آشنا شویم.

وی در پایان گفت: قصد داریم مسابقات این رشته را از استان تهران آغاز کنیم تا پتانسیل موجود در این رشته را بسنجیم تا اگر علاقه‌مند به این رشته وجود داشته باشد، فعالیتمان را آغاز کنیم. البته فشنگ و سلاح این رشته هزینه دارد و باید با در نظر گرفتن ظرفیت استان ها، مسابقات را برگزار کنیم تا بودجه و موارد مورد نیاز را تامین کنیم.

انتهای پیام


9133472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است