اجتماعی 10:15 - 13 اسفند 1393
همدان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از استقرار یک هزارو 650 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم این استان در جشن نیکوکاری خبر داد.

علیرضا ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزارو 350 پایگاه در سطح مدارس استان، 160 پایگاه در واحدهای بسیج و مساجد محلات و 140 پایگاه نیز در میادین و معابر عمومی و پرتردد مستقر می شوند.



وی گفت: تیم های جمع آوری کمک های مردمی در روز چهارشنبه 13 اسفندماه در تمامی مدارس، پنجشنبه 14 اسفند ماه در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ، باغ بهشت و مراکز بسیج در میادین اصلی شهرها ، بخش ها و روستاها و در روز جمعه 15 اسفند ماه در مصلاهای برگزاری نماز جمعه حضور دارند.



وی اظهار کرد: افتتاحیه آموزشگاه های قالی بافی ، افتتاح چندین طرح قابل واگذاری به خانواده های زیر پوشش این نهاد از جمله مسکن و تجلیل از کارآفرینان مرتبط با موضوع اشتغال از برنامه کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری است.



مدیرکل کمیته امداد همدان اضافه کرد: یک هزارو 800 واحد فرهنگی در مدارس همدان فعال هستند و امسال در برنامه ای از رابطین فرهنگی مدارس در هفته احسان و نیکوکاری تجلیل می شود.



ابراهیمی بیان کرد: 28 سرفصل در حوزه فرهنگی از سوی کمیته امداد همدان پیگیری می شود که مهمترین آنها پیشگیری از افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، جلوگیری از ترک تحصیل آنان و توسعه آموزشی خانواده ها است.



وی بیان کرد: 85 تفاهم نامه در دو سال گذشته با نهادها، سازمان ها و بانک های عامل منعقد شده است و هدف استفاده از این ظرفیت ها برای کمک رسانی بهتر به مستمندان است.



وی تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و دیگر ارگان ها زمینه تسهیل در ارتباط گیری ، رفع موانع و مشکلات احتمالی و استفاده بهینه از ظرفیت نهادها برای کاهش مشکلات افراد تحت پوشش را به همراه دارد.



46 هزار و 210 خانوار در قالب 92 هزار و 420 نفر به صورت مستمر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان قرار دارند و خدمات موردی نیز به 32 هزار و 25 نفر ارایه می شود.



امسال سی و ششمین سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است و 9 تا 15 اسفند ماه به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.



7526/1181

انتهای پیام /*


5971845
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است