استانی 13:06 - 19 آذر 1397

توانمندسازی دستگاه‌های اجرایی درتوسعه فعالیت‌های قرآنی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عزیز صابری ظهر دوشنبه در کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه ریزی برای فراهم آوردن گفتمان قرآنی و تببین نقش قرآن در تربیت اخلاقی، اجتماعی از طریق رسانه‌ها و تثبیت آن در ایام مختلف و توجه به برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن محور با تبیین آموزه‌های قرآنی و ترویج آن در سطح جامعه مفید واقع خواهد شد.

وی یادآور شد:ایجاد زمینه نقش‌آفرینی خودجوش خدمتگزاران قرآنی کشور به ویژه خیران در برگزاری مراسم‌های قرآن‌محور و حمایت از نوآوری‌ها و دستاوردهای قرآنی مورد تاکید است.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: برنامه ریزی برای فراهم آوردن گفتمان قرآنی و تببین نقش قرآن در تربیت اخلاقی، اجتماعی از طریق رسانه‌ها و تثبیت آن در ایام مختلف و توجه به برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن محور با تبیین آموزه‌های قرآنی و ترویج آن در سطح جامعه مفید واقع خواهد شد.

 صابری ادامه داد: به منظور کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل فعالیت‌های پژوهشی، تحقیقی و فرهنگی قرآن‌محور خود را تبیین کرده و به دبیرخانه ستاد گرامیداشت دهه فجر ارسال نمایند.

وی افزود: با تشکیل کمیته تخصصی برگزاری برنامه‌های قرآنی در ستاد گرامیداشت دهه فجر به جزئیات بیشتری از مسائل پرداخت شده و در این خصوص به نتیجه‌گیری مناسبی دست خواهیم یافت.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و تحولات انجام شده پس از انقلاب در زمینه گسترش علوم عارف قرآنی یک ضرورت است.

صابری افزود: تلاش در جهت آشنایی هر چه بیشتر عموم جامعه با مفاهیم قرآنی و بهره‌گیری از فرصت به دست آمده به منظور مشارکت مطلوب دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی در دستیابی به اهداف مدنظر نقش‌آفرین خواهد بود.


9995864
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است