اجتماعی 18:54 - 28 مهر 1397
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجازه اجازه تخلیه نخاله به کامیون‌های فاقد معاینه داده نمی‌شود، گفت: پرداخت صورت وضعیت حمله زباله خودروهای حمل پسماند منوط به برخورداری از معاینه فنی است.

سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند

به گزارش ایسنا، محسن پورسید آقایی در جلسه امروز کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد،اظهارکرد: از ابتدای مهرماه در شرکت واحد اتوبوسرانی از تردد هر گونه اتوبوسی که معاینه فنی نداشت، جلوگیری شد و مجبور شدیم  فعالیت ۵ درصد اتوبوس‌ها را به دلیل اینکه نتوانستند معاینه فنی را بگیرند، متوقف کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی در ترمینال‌ها و محل دپوی اتوبوس‌ها حاضر می‌شوند و به صورت تصادفی (رندوم) معاینه فنی اتوبوس‌ها را چک می کنند حتی معاینه فنی اتوبوس‌هایی که از اگزوز آن ها دود خارج می‌شود، باطل می‌شود.

پورسیدآقایی با اشاره به آلودگی خودروهای حمل پسماند شهر تهران تصریح کرد: پرداخت صورت وضعیت حمل زباله این خودروها از از ابتدای آبان ماه منوط به این است که این خودروها معاینه فنی داشته باشند. چنانچه خودروهای حمل زباله معاینه فنی نداشته باشند از پرداخت صورت وضعیت آن ها ممانعت می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خودروهای حمل نخاله های ساختمانی گفت: در مراکزی که محل دپوی حمل نخاله است دوربین گذاشته شده و تمامی خودروهایی که این اقدام را انجام می‌دهند، کنترل می‌شوند.

پورسید اقایی ادامه داد: طی بازدیدی که از این مراکز داشتیم متوجه شدیم که بخش زیادی از خاورهای حمل نخاله ساختمانی معاینه فنی نداشتند و یا برخی که معاینه فنی داشتند در تست مجدد مردود شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: شهرداری تهران مصمم است که اجازه تخلیه نخاله به خودروهایی که معانیه فنی ندارند را ندهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بازدید اخیر تیم مشترک پلیس و معاینه فنی از کارخانه‌های سایپا و ایران خودرو اظهار کرد: زمانی که پلیس برای بازرسی سرویس‌های این کارخانه‌ها مراجعه کرد متاسفانه همکاری نکردند و از ورود ما ممانعت کردند.

پورسیدآقایی در پایان تصریح کرد: آلودگی هوا موضوعی است که همه نهادها در قبال آن مسئول هستند و باید داوطلبانه در زمینه کاهش آلودگی هوا مشارکت کنند.

انتهای پیام


9948628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های معاند تلاش دارند تا با بازنشر فیلم‌های تاریخ گذشته و قدیمی، مطالبه اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب را زیر سوال ببرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، از اعزام تیم مشترک مدیریت بحران پایتخت به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر و مادر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جهان در طول ۱۰ ماه متوالی گذشته، بی‌سابقه‌ترین گرمای خود را تجربه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حمید صاحب گفت: ۴۸ درصد از دانش آموزان در تهران اضافه وزن دارند که این افراد در معرض بیماری‌هایی مانند دیابت و مشکلات قلب و عروق قرار می‌گیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از تلاش برای ساماندهی پسماند کشاورزی در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است