استانی 01:25 - 30 آذر 1393
شیراز؛
اثر خوشنویس آباده فارس با ناخن انگشت سبابه دست راست در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ حمید رضا ابراهیمی خوشنویس آباده ای گفت: اثر هنری خود را برای ثبت در کتاب رکوردهای جهانی گینس ارسال کرده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در جهان برای کتابت کل منشور سازمان ملل با ناخن انگشت سبابه دست راست خود عازم مقر سازمان ملل متحد در نیویورک آمریکا خواهم شد.

این هنرمند آباده ای افزود: برای نخستین بار در جهان اقدام به ابداع و خلق کتابت کل منشور سازمان ملل با ناخن انگشت سبابه دست راست خود می کنم.

حمید رضا ابراهیمی ( مشهور به کاتب ) نخستین هنرمند خوشنویس است که در جهان موفق به ابداع و خلق آثار منحصر به فرد خوشنویسی با ناخن انگشت سبابه دست راست خود شده است .

از آثار برجسته این هنرمند نخبه جهانی و چهره ماندگار کتابت کل منحصر به فردترین قرآن کریم با ترجمه در هزار شب (1000 شب ) و به طول 8 کیلومتر و دیوان حافظ در 352 شب و به طول 4 کیلومتر با خط ثلث و ترجمه نستعلیق با 6 رنگ و نگارش کل سوره والعصر از جز سی ام قرآن کریم و مناجات نامه حضرت علی ع ( با ترجمه ) و به طول 110 متر با ناخن سبابه انگشت دست راست خود در جهان است.

نخستین ابداع و خلق آثار خوشنویسی با ناخن در جهان توسط استاد حمید رضا ابراهیمی صورت گرفته است .

این چهره ماندگار و هنرمند نخبه جهانی متولد سال 1352 در شهر صغاد و ساکن شهرستان آباده در استان فارس است که خوشنویسی را نزد استاد بزرگ مرحوم بدیع اله مرادی آغاز کرده است .

انتهای پیام/ب


5457947
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است