استانی 19:26 - 29 مهر 1400
معاون استاندار لرستان:
ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تقویت نخبگان زمینه ساز سربلندی نظام است.

تقویت نخبگان زمینه‌ساز سربلندی نظام است

دکتر محمود ثمینی امروز در جمع رتبه برتری‌های کنکور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) لرستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت بر لزوم اهمیت دادن به نخبگان جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه مهم است و باعث توسعه کشور و سربلندی و سرافرازی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، تقویت نخبگان است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: با تقویت و حمایت از نخبگان بنیان‌های علمی، پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.

 وی افزود: پس از جنگ تحمیلی رویکردهای جدیدی در کشور به وجود آمد و آن حمایت از نخبگان و بنیان‌های علمی بود.

ثمینی بیان کرد: اکنون که جنگ تمام شده، دشمن با شیوهای دیگر سعی در تخریب افکار عمومی با ترویج شعار فرار مغزها و نخبگان علمی را دارد .

وی با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس و سختی‌های تهیه اسلحه و تجهیزات نظامی از طریق چندین واسطه و پشتیبانی ۴۸ کشور از عراق ادامه داد: با همه حمایت‌های تمام قد این کشورها در دوران دفاع مقدس از عراق، توانستیم با پشتکار مردم، دانشجویان و نخبگان بجز تولید سلاح و تجهیزات نظامی اکنون از لحاظ هسته‌ای جزو ده کشور برتر جهان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: اگر امروز ما به قویترین و پیشرفته ترین جنگنده‌های نظامی مجهز شده‌ایم، به واسطه جذب و حمایت نخبگانی بوده که توسط نیروهای نظامی ما (ارتش و سپاه) انجام شده است.

ثمینی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌هایی که در کشور داشتیم شاهد بودیم که آنچه در زمینه‌های دانش بنیان و بنیادین موفقیت بدست آمده بر اساس سرمایه‌گذاری روی نخبگان کشور است .

وی تاکید کرد: برای خودکفایی باید دنبال کسب علم باشیم نه مدرک‌گرایی، پیشرفت و توسعه هر کشور در گرو دانش‌اندوزی است.

انتهای پیام


11282794
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است