ورزشی 03:21 - 04 اسفند 1395
بیشترین پنالتی‌ها برای تیم فوتبال بارسلونا در زمان لوییس انریکه گرفته شده است.

پنالتی‌هایی که برای بارسلونای انریکه گرفته شد

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه شب در لالیگا به لطف پنالتی که با خطای مانتوانی روی نیمار اعلام شد و لیونل مسی آن را در دقیقه ۹۰ تبدیل به گل کرد، توانست پیروز شود. آبی‌اناری‌ها بازهم توانستند از فاصله ۱۱ متری، نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنند؛ اتفاقی که از زمان حضور لوییس انریکه در بارسلونا، ۳۰ بار رخ داده است. در این دو سال و نیم بارسا توانسته است بهترین استفاده را از ضربات پنالتی داشته باشد. آن‌ها ۲۴ ضربه را از ۳۰ پنالتی به گل تبدیل کردند.

در این زمان ۲۷ پنالتی به رئال مادرید رسید که ۱۵ ضربه به گل تبدیل شد. از طرفی سویا از ۲۱ پنالتی، هفت ضربه‌اش گل شد و ۱۴ ضربه را از دست داد. اتلتیکومادرید از ۱۴ پنالتی‌، هشت ضربه‌ را نتوانست به گل تبدیل کرد.

در  سه سال اخیر به ضرر بارسلونا پنالتی‌های کمی سوت زده شده است. این تیم حتی تا ۶۷ هفته، هیچ پنالتی به ضررش گرفته نشده است. در فصل ۲۰۱۵ -۲۰۱۴ و در هفته سی و دوم لالیگا، داور یک پنالتی به ضرر آبی‌اناری‌ها اعلام کرد که پارخو نتوانست آن را تبدیل به گل کند. پس از آن تاریخ، تنها یک پنالتی به ضرر بارسا گرفته شده است. ۱۴ فوریه ۲۰۱۶. این اتفاق در هفته بیست و چهارم رخ داد. ۳۷ هفته از آن زمان گذشته است. جان گیدتی توانست آن ضربه را به گل تبدیل کند و بازی را به تساوی یک بر یک برساند. در آن دیدار آبی‌اناری‌ها  ۶ بر یک پیروز شدند.

از طرفی مادرید از ۲۶ نوامبر سال ۲۰۱۶ (هفته سیزدهم) لالیگا پنالتی نداده است. دوخه کوپ ضربه‌اش را به آسمان زد. اتلتیکومادرید ۱۰ هفته است که مرتکب خطایی در محوطه جریمه نشده است. آخرین ضربه را یان اوبلاک توانست مهار کند و سویا سه هفته پیش یک پنالتی به حریفش داد تا اسپانیول با گل ریس پیش بیفتد.

چهار امتیاز به لطف پنالتی برای بارسلونا

در فصل کنونی لالیگا آبی‌اناری‌ها چهار پنالتی به نفع‌شان اعلام شده است که دو پنالتی در دقایق آخر بازی بود. مسی توانست برابر والنسیا بازی را سه بر دو کند و مقابل لگانس نیز مهاجم آرژانتینی بازی را دو بر یک کرد. به لطف دو پنالتی که توسط اوندیانو ایگلسیاس ویانوئوا اعلام شد، بارسلونا توانست چهار امتیاز کسب کند.

رکورد پنالتی در لالیگا

در فصل ۱۶-۲۰۱۵ بارسلونا رکورد پنالتی‌ها را شکست. فصل گذشته ۱۹ پنالتی به نفع آبی‌اناری‌ها سوت زده شد که در پیش از این در فصل ۸۷-۱۹۸۶، این رکورد با ۱۶ پنالتی به رئال بتیس اختصاص داشت. در مجموع فصل ۱۶-۲۰۱۵ لالیگا داوران ۱۱۰ پنالتی سوت زدند که ۱۹ پنالتی به نفع آبی‌اناری‌ها بود، یعنی ۱۹.۵ درصد پنالتی‌ها کل لالیگا برای بارسلونا بود.

انتهای پیام


8841117
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است