گوناگون 15:41 - 29 بهمن 1396
شرکت گرین وب ارائه دهنده خدمات تخصصی حوزه فناوری اطلاعات به عنوان صادرکننده نمونه درحوزه صادرات غیرنفتی انتخاب شد.

گرین‌وب، صادرکننده نمونه در حوزه صادرات غیرنفتی شد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت گرین وب، در مراسمی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور استاندار خراسان‌رضوی، علیرضا رشیدیان و خانم علیرضایی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌رضوی برگزار شد، این شرکت با توجه به صادرات قابل توجه خود در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و میزبانی داده به کشورهای دانمارک، کانادا، آلمان، انگلستان، سوئد، ترکیه و امارات متحده‌عربی به عنوان صادرکننده نمونه در حوزه صادرات غیرنفتی انتخاب شد و تندیس زرین صادرکننده نمونه در سال ۱۳۹۶ را از آن خود کرد.

سید حسن هاشمی، رییس هیات‌مدیره هلدینگ گرین‌وب، پس از دیدار صمیمی با استاندارد خراسان‌رضوی در حاشیه مراسم، ضمن تاکید بر وجود پتانسیل فراوان در شرکت‌های IT کشور، به‌ویژه استان خراسان‌رضوی برای ورود به عرصه بین‌الملل اذعان داشت: مهم‌ترین عامل موفقیت در شرکت‌های ایرانی برای رقابت در عرصه‌های بین‌المللی خودباوری و جسارت در ورود به ماراتون رقابت جهانی در حوزه IT است.

وی در ادامه اظهار داشت: وجود افراد جوان و نخبه بومی، مهم‌ترین سرمایه‌های حوزه IT کشور بوده که نباید به آسانی آنها را از دست داد، بلکه می‌توان با ایجاد فضای پویای کسب‌وکار و انتقال حس خودباوری به آنها، با هدایت و مراقبت در مسیر رشدشان باعث تولد نام‌های تجاری بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات شد.

رییس هیات‌مدیره هلدینگ گرین‌وب موقعیت حال حاضر کسب‌وکارهای نوپا در ایران را انقلابی در حوزه IT دانست و بیان داشت: افزایش چشم‌گیر استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای بومی نویدبخش سال‌هایی درخشان برای آینده ایران است و امید می‌رود که همین رشد در چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ به عنوان مرجع و قطب تخصصی فناوری اطلاعات در منطقه شناخته شود.

مهدی محمدی، مدیرعامل شرکت گرین‌وب، در تشریح دلایل موفقیت در امر صادرات بیان کرد: مسلما ورود به بازارهای جهانی بالاخص در حوزه IT که بزرگ‌ترین و برترین شرکت‌های تجاری دنیا در این حوزه فعال هستند، امری دشوار و نیازمند تیمی متخصص، نوآور، خلاق و حرفه‌ای است تا بتوان با تولید علم در کنار اجرای پروژه‌های تخصصی همتراز با استانداردهای جهانی در عرصه رقابت و کسب سهم از بازار بالقوه قدم برداشت.

وی در ادامه درباره موفقیت‌های اخیر این مجموعه اشاره کرد: گرین‌وب به واسطه سرمایه انسانی بیش از ۵۰ نفر متخصص و نخبه بومی توانسته است در سال اخیر موفق به کسب عنوان برند برتر اصناف استانی و کارآفرین برتر شود و با انجام پروژه‌های متعدد با کیفیت قابل قبول در کلاس جهانی و منطبق بر استانداردهای کشورهای صاحب فن از جمله دانمارک، آلمان، سوئد و کانادا با موفقیت در توسعه نام تجاری خود در عرصه جهانی گام بردارد.

مدیرعامل شرکت گرین‌وب درباره تبلیغات و برندسازی این مجموعه بیان داشت: رضایت مشتری مهم‌ترین تبلیغ و خط‌مشی گرین‌وب است و تقویت نام تجاری این شرکت در اذهان مشتریان بزرگ‌ترین دست‌آورد ما برای تبلیغات است.

محمدی درباره برنامه گرین‌وب برای سال آتی گفت: گرین‌وب با حمایت اکوسیستم کارآفرینی و IT سعی در گسترش فرهنگ صحیح کارآفرینی داشته و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا به واسطه مرکز مشاوره کارآفرینی هلدینگ گرین‌وب از مهم‌ترین برنامه‌های دو سال اخیر و به‌ویژه سال آینده این مجموعه است.

شرکت گرین‌وب ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، میزبانی وب، تبلیغات اینترنتی و حامی استارت‌آپ‌ها است.

انتهای پیام


9682597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است