استانی 19:18 - 25 آذر 1397

ایستادگی ملت قدرتمندترین پاسخ به استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: بزرگترین واهمه استکبار از اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و به اذعان سردمداران چنین کشورهایی، تا زمانی که ایستادگی و مقاومت مردم در صحنه‌های مختلف وجود داشته باشد، دستیابی به هیچ یک از اهداف شیطانی دشمنان امکان‌پذیر نخواهد شد.

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از مهمترین مطالبات موجود از مسئولان بوده و با توجه ویژه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری می‌توان در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و گذر از شرایط خاص کنونی نیز موفق عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی و چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و بیان نقشه‌های خصمانه متعدد دشمنان به شکل بهتری اجرایی شده و از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری چنین مراسماتی بهره گرفته خواهد شد.

نظرپور یادآور شد: حماسه ۹ دی یادآور این مسئله بوده که عهد و میثاق مردم با ولایت شکست‌ناپذیربوده و هرگونه خدعه و نیرنگ در قبال تهدید ارزش‌های انقلاب اسلامی و دیگر فعالیت‌هایی که موجودیت، استقلال و عظمت کشور را مورد خدشه قرار دهد با پاسخ کوبنده مردم همراه خواهد شد.

وی از سربلندی مردم در تمامی عرصه‌های حساس کشور که نیاز به حضور و مشارکت همه جانبه مردم بود را یادآور شد و اضافه کرد: آحاد ملت ایران در تمامی برهه‌های سخت ایستادگی و مقاومت جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و به برخورداری از چنین ملتی که بهترین پشتیبان نظام هستند، باید افتخار کرد.


10001820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است