استانی 19:55 - 29 فروردین 1393
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اگر به جای صرف هزینه زیاد برای برگزاری مسابقات تریال، با هزینه کمتری سطح مربیان خود را ارتقا می‌دادیم، بهتر بود.

به جای برگزاری مسابقات تریال قزوین باید سطح مربیان را بالا برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ارسلان حسینی عصر امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی استان که در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که تا امروز برای ورزش زحمت کشیده‌اند و ورزش استان را به این موقعیت رسانده‌اند باید تشکر کرد چراکه پشتوانه ورزش استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برپایی جلسات اداره کل ورزش و جوانان برای رسیدن به نتایج مطلوب در ورزش است تا در خصوص ورزش استان برنامه‌ریزی شود و در این زمینه باید همه مسئولان پای کار بیایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه اداره کل ورزش و جوانان قزوین استانی است و باید جامعه ورزش به استان نگاه کنند چراکه اگر به صورت منطقه‌ای فکر کنیم، آسیب می‌بینیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: ورزش استان باید به دنبال این باشد که چه باید کرد تا قزوین از لحاظ ورزشی بالا بیاید و برای رسیدن به این امر باید برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تهیه کنیم.

حسینی اظهار کرد: اینکه در استان قزوین سه المپیکی وجود دارد و در استانی مانند اصفهان وجود ندارد تصادفی نیست بلکه این نشان‌دهنده این است که استان از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی در خصوص اینکه چه باید کرد که ورزش استان پیشرفت کند گفت: مسئولان ورزشی باید به مناطق محروم سر بزنند، ظرفیت‌ها را بشناسند و این ظرفیت‌ها را با دیگر ظرفیت‌های استان ترکیب کنند.

این مسئول افزود: باید کمک‌های شهرداری را به نوعی سازماندهی کنیم که به همه هیئت‌ها به نحو مطلوبی منابع برسد و به این کمک‌ها جهت دهیم.

حسینی تصریح کرد: اگر در قزوین مسابقات تریال در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و هزینه بسیار بالایی هم صرف آن می‌شود باید در نظر بگیریم که این مسابقات چه نتیجه مثبتی برای دوچرخه‌سواری قزوین داشته است چراکه اگر به جای صرف این هزینه برای برگزاری این مسابقات با هزینه کمتری سطح مربیان خود را ارتقا می‌دادیم بهتر بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در ورزش استان باید منافع عمومی را نگاه کنیم و باید سعی کنیم که منافع عمومی حفظ شود.

وی ادامه داد: از این فصل سعی خواهیم کرد که جلساتی را با مجمع نمایندگان استان داشته باشیم و با هم مشکلات ورزش را مطرح و آنها را برطرف کنیم.

حسینی تأکید کرد: موفقیت را در کسب مدال نمی‌بینم چراکه باید در کنار مدال آمار بیمه ورزشکاران هم ارتقا یابد.

این مسئول ادامه داد: امسال کمیته‌های مربیان، پیشکسوتان، بانوان، شهرستان‌ها، سلامت و ورزش‌های همگانی راه‌اندازی خواهد شد و از تمامی مسئولان ورزش تقاضای کمک برای ساماندهی این کارگروه‌ها را داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: امسال باید سعی کنیم که آموزش ارتقا پیدا کند و نیز در سال جدید توجه به‌سزایی به مربیان ورزشی خواهد شد.

وی در پایان با انتقاد از اینکه چرا باید جلسه با 9 نفر شروع شود، گفت: به جلسات احترام بگذارید و امیدوارم که در سال 93 با تلاش‌های شما رؤسای هیئت‌ها و حمایت مسئولان ورزش استان سیر صعودی را در زمینه ورزش طی کند.


3513040
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است