استانی 17:52 - 26 آذر 1397

استان فارس در بحث پزشکی ورزشی دارای جایگاه بالایی در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان فارس ، تورج ملک محمدی در سمینار سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان فارس با اشاره به توانمندی های ورزش استان فارس، حضور دکتر باشتی در راس هیئت پزشکی ورزشی استان را فرصت ارزشمندی برای این مجموعه دانست و گفت: برای ما بسیار  اهمیت دارد که پزشکی متخصص و جراح در آسیب های ورزشی برای جامعه ورزش دلسوزانه قدم برمی دارد و از ایده های ایشان در زمینه کشوری استفاده می کنیم.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه تمرکز زدایی از جمله اولویت های مدیریت فدراسیون است، اضافه کرد: قطعا استان فارس و شهر شیراز از قطب های پزشکی ورزشی است که در امر آموزش و درمان این ظرفیت را دارد که به استان های همجوار خدمات ارائه دهد.

وی ابرازداشت: می دانیم که در فدراسیون پزشکی ورزشی باید در امر آموزش و پژوهش کارهای بسیاری انجام دهیم و هیئت های استانی از جمله فارس که بازوی توانمند ما به شمار می رود می تواند کمک بسیار خوبی در این زمینه باشد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما امسال واقعه بسیار خوبی که در مسابقات آسیایی داشتیم و اتفاق افتاد این بود که هیچ ورزشکار دوپینگی و آلوده ای را نداشتیم و این قطعا زائیده تلاش و زحماتی مسئولین کشور و استان ها هست که شبانه روز برای پیشرفت ورزش تلاش می کنند و همچنین تفکر خوب ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کردند.

ملک محمدی عنوان کرد: هیئت های استانی ما پیشرفت نخواهند کرد مگر اینکه همگام و هم دوش با مدیرکل های استانی باشند و خدا رو شاکریم که در استان فارس این اتفاق خوب شکل گرفته است و شاهد پیشرفت این استان در ورزش کشور نیز هستیم.


10002723
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است