ورزشی 06:10 - 09 شهریور 1394
فرصت نقل و انتقالات اروپا امشب تمام می شود. این یعنی حقیقی دیگر زمان زیادی ندارد. گلر ایرانی می خواهد از روبین کازان جدا شود و این باشگاه همه جوره تلاش کرده تا برایش مانع تراشی کند.

روبین انتقام سردار آزمون را از حقیقی می گیرد؟/ پول رضایتنامه علیرضا؛ بالای 10 میلیارد تومان!

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین؛حقیقی یک فصل دیگر با کازان قرارداد دارد اما نمی خواهد در این باشگاه بماند. گلر اول تیم ملی روسیه در کازان توپ می زند و اتفاقا ستاره آنهاست. در این شرایط حقیقی باید به عنوان دروازه بان دوم روی نیمکت روبین بنشیند. حقیقی که سال قبل تجربه بازی در جام جهانی و جام ملت ها را به دست آورد، نمی خواهد این فصل روی نیمکت بنشیند. بازیکنی که در این دو تورنمنت به میدان رفته و فصل قبل هم در لیگ پرتغال توپ زده، قطعا می خواهد به لیگ معتبرتری برود و بازی کند.

روس ها از ابتدا به حقیقی چراغ سبز نشان دادند تا جدا شود اما به محض اینکه پیشنهادهای خوبی به دست این بازیکن رسید، تغییر موضع دادند. پس از جدایی حقیقی از کازان، ابتدا خبر رسید او چند پیشنهاد از روسیه، پرتغال و حتی هلند دارد. این بازیکن اما گفت دوست دارد به لیگی برود که اعتبار بیشتری داشته باشد. حقیقی و مدیر برنامه هایش فعالیت های خود را آغاز کردند تا اینکه هفته گذشته خبر رسید او از انگلیس پیشنهاد دارد. حقیقی اتفاق به لندن سفر کرد و با دو باشگاه پای میز مذاکره نشست. یکی از این باشگاهها در لیگ برتر حضور دارد و باشگاه دیگر در لیگ دسته اول. علیرضا در سفری که به انگلیس داشت با مدیران این دو باشگاه دیدار و گفت و گو کرد. قرار شد این دو باشگاه هم درخواست خود را به روبین ارایه بدهند و از مبلغ رضایتنامه او مطلع شوند. 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که باشگاه روسی به محض پاپیش گذاشتن انگلیسی ها، شرایط عجیب و غریبی برای جدایی گلر ایرانی اش گذاشته است. در اولین روز مذاکرات آنها گفتند حقیقی را به عنوان دروازه بان دوم می خواهند و رضایتنامه اش را صادر نخواهند کرد. پس از آن، روس ها نظرشان را عوض کردند و گفتند اگر بتوانند بازیکن جدیدی جذب کنند، حقیقی را آزاد می کنند. ولی این پایان کار نبود. باشگاه روبین کازان در ادامه رقمی را برای رضایتنامه حقیقی درخواست کرد که عجیب و غریب بود؛ بالای 10 میلیارد تومان! انگلیسی ها حاضر نیستند چنین پولی بابت پول رضایتنامه حقیقی بدهند چون می دانند باید دستمزد هفتگی یا ماهیانه هم به این بازیکن بدهند. روبین در ابتدا رقمی به مراتب پائین تر برای رضایتنامه می خواست اما تا بوی پول و پیشنهاد خوب به مشام رسید، سریعا تغییر موضع داد و به ناگهان رقم رضایتنامه حقیقی را چند برابر کرد. دروازه بان ایران در 24 ساعت گذشته مذاکرات زیادی را با این باشگاه روسی انجام داده است.

این باشگاه که چندی پیش کارش با سردار آزمون به مشکل خورد و در پایان به خاطر دخالت جمهوری تاتارستان مجبور شد قرضی این بازیکن را به روستوف بدهد، گویا قرار است به خاطر رفتارهای سردار، از حقیقی انتقام بگیرد! سخت گیری بیش از حد آنها برای فروش این بازیکن غیر طبیعی بوده و حتی باعث تعجب حقیقی و مدیر برنامه هایش شده است. در هر صورت نقل و انتقالات اروپا امشب به پایان می رسد و حقیقی دیگر زمان زیادی برای توافق با این باشگاه روسی ندارد. او امیدوار است روس ها در مذاکرات کوتاه بیایند و در انگیس هم اتفاقاتی که باب میلش است بیفتد. حقیقی امیدوار است به لیگ برتر انگلیس برود. در این صورت برای اولین بار در تاریخ یک دروازه بان ایرانی که در لیگ برتر رشد کرده، به یکی از معتبرترین لیگ های دنیا منتقل می شود. بی شک این طلایی ترین فرصت حقیقی برای یک ترانسفر بزرگ است. حتی حضور در لیگ دسته اول انگلیس هم برای او می تواند یک افتخار باشد. حقیقی بی شک حالا شرایط حضور در این لیگ ها را دارد چراکه در جام جهانی و جام ملت ها بازی کرد و سن و سالش هم برای این انتقال مناسب است. 

251 41


6982855
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است