ورزشی 15:43 - 30 دی 1396
در گفتگو با مهر عنوان شد؛
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر باید پارس جنوبی را ببرد تا این شائبه از بین برود که او در بازی با تیم‌های بالای جدولی و سخت به چالش بر می‌خورد.

استقلال امتیازات ارزشمندی از دست داده/ برخی تغییرات شفر درست نیست

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مساوی استقلال مقابل پدیده گفت: دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند. این از آن بازی‌هایی بود که هر کدام از دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند اما منصفانه باید گفت  مساوی عادلانه ترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست در این بازی رقم بخورد.

وی افزود: متاسفانه استقلال سه بازی پی در پی را مساوی کرد و امتیازات با ارزشی را از دست داد. این تیم به آن صورت شانس قهرمانی نداشت و ندارد، متاسفانه رفته رفته حتی شانس ایستادن در رده‌های بالای جدول را هم از دست داده است و اگر با همین روال پیش برود در پایان سال حتی بین سه تیم اول هم نمی‌تواند بایستد. 

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: شفر هنوز بازی‌های سخت را نبرده است و این کمی نگران کننده است. من به شخصه امیدوارم در دیدار این تیم با پارس جنوبی که آن هم یک بازی سخت است، نوار مساوی‌های این تیم قطع شده و بار دیگر به جاده پیروزی بازگردد. شفر باید پارس جنوبی را ببرد تا این شائبه از بین برود که او در بازی‌های بزرگ به چالش می‌خورد. 

اصغرخانی بیان داشت: شفر در پست برخی از بازیکنان استقلال مرتب تغییر ایجاد می کند و این باعث می‌شود آن بازیکنان به شرح وظایف شان آنطور که باید و شاید مانوس نشوند. مثلا بازیکنی مثل نورافکن در بعضی بازی‌ها فاع چپ است، بعضی وقت ها هافبک دفاعی و بعضا هافبک چپ می‌شود. حتی در جریان بازی هم ممکن است دقایقی تغییر پست داده و هافبک تهاجمی شود. یا فرشید اسماعیلی که گاها مهاجم بازی می‌کند و گاها هافبک راست و گاها هافبک میانی و...

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال مملو از بازیکنان خوب و شایسته است. این تیم بیشترین ملی پوش را در بین همه تیم‌ها دارد و این نشان از پتانسیل بالای بازیکنان این تیم دارد. باید از این داشته‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره برداری کرد. 

پیشکسوت استقلال در خصوص پنالتی از دست رفته امید ابراهیمی بیان داشت: اولا ابراهیمی آنقدر هواداران استقلال را خوشحال کرده که این پنالتی خراب کردن اصلا به چشم آنها نیاید. در ثانی بزرگترین بازیکنان دنیا هم ممکن است روزی پنالتی خراب کنند و این اصلا اتفاق عجیبی در فوتبال نیست. 


9646119
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است