اجتماعی 02:20 - 07 مرداد 1394
مرد ۷۰ ساله یک روز بعد از ازدواجش درخواست طلاق داد.

درخواست طلاق یک روز پس از ازدواج
به گزارش افکارنیوز، چندی پیش مرد مسن به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.



وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: تنها یک روز است که با همسرم ازدواج کرده ام. در سن ۷۰ سالگی تنها شده بودم و نیاز به همدم داشتم. می خواستم با زنی ازدواج کنم که در کنار او آرامش پیدا کنم. خیلی وقت بود که افسرده شده بودم و تنهایی زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده بود. تا اینکه یکی از آشناهایم همسرم را به من معرفی کرد. او ۵۰ سال سن دارد و مثل من تنها بود. وقتی با او آشنا شدم تصمیم به ازدواج گرفتم و احساس کردم بقیه عمرم را تنها نخواهم ماند.



مرد مسن ادامه داد:من و همسرم به عقد یکدیگر درآمدیم و او به خانه من آمد. اما درست یک ساعت بعد همسرم بهانه گیری هایش را شروع کرد و مرتب داد و فریاد و دعوا به راه انداخت. از همه چیز ایراد گرفت و حتی مدل چیدمان خانه ام را هم تغییر داد و گفت که نمی تواند در خانه ای با این چیدمان زندگی کند.



وی افزود: ۲۴ ساعت بیشتر از عقدمان نگذشته ولی در این مدت چندین بار سر موضوعات مختلف با همسرم دعوایم شد. من ازدواج کردم که زندگی آرامی داشته باشم و همسرم همدل و همزبانم باشد. نه اینکه به مشکلاتم اضافه شود و هر روز حرص بخورم. برای همین با خودم گفتم هرچه سریع تر به دادگاه بیایم و به این زندگی پایان دهم تا از شر این زن خلاص شوم.



بعد از صحبت های این مرد همسرش نیز به دادگاه احضار شد.‌

6826883
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است