گوناگون 16:17 - 27 آذر 1397
استاندار البرز با حضور در گروه صنعتی پژوهشی زر از واحدهای تولیدی، دانش بنیان و طرح‌های توسعه این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت صورت گرفته و برنامه‌های آتی این گروه آشنا شد.

گروه صنعتی و پژوهشی زر الگویی برای کارآفرینی و اشتغال است

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام گروه صنعتی پژوهشی زر، محسن امینی مدیرعامل هلدینگ زر در بخشی از این بازدید ضمن تشکر از حضور مسئولان عالی رتبه استان با اشاره به اهمیت توسعه اشتغالزایی در استان، گفت:گروه صنعتی پژوهشی زر به صورت هدفمند در زمینه اشتغالزایی برای جوانان کشور گام بر می‌دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

مدیرعامل هلدینگ زر گفت: «استان البرز از توان ظرفیتی بالایی در زمینه بهبود وضعیت اشتغالزایی برخوردار است. در صورتی که این ظرفیت‌­ها را به بهترین نحو واکاوی کنیم، بهره­‌برداری بهتری از استان خواهیم داشت».

امینی همچنین از راه ­اندازی بزرگترین پروژه تولید محصولات کانفکشنری خبر داد و گفت: «در حال حاضر گروه صنعتی و پژوهشی زر با سرعت درحال احداث خطوط تولید محصولات کانفکشنری است و می­‌توان این نوید را داد که با راه ­اندازی این واحد تولیدی شرایط را برای اشتغال چندین هزار نفر فراهم کرد».

همچنین شهبازی در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست دولت تدبیر وامید مبنی بر توسعه کارگاه­‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها، بر لزوم همکاری دستگاه‌­های ذیربط برای توسعه اشتغال‌زایی و حل مشکلات آنان در امر سرمایه‌گذاری تاکید کرد. استاندار البرز پس از بازدید از قسمت­‌های مختلف گروه و ابراز خرسندی از طرح‌ها و ایده‌های جدید، گسترش ارتباط با بازارهای جهانی و سهولت روند صادرات را نیازمند بسترسازی دانست.

شهبازی گام موثر گروه صنعتی پژوهشی زر در زمینه اشتغالزایی را الگویی برای دیگر واحدهای تولیدی بر شمرد و گفت: «گروه صنعتی پژوهشی زر چندین هزار شغل در استان البرز ایجاد کرده و این آمار نشان می­‌دهد این گروه صنعتی سهم موثری در اشتغالزایی برای جوانان البرز داشته است».

وی ادامه داد: «در شرایطی که واحدهای تولیدی در عرصه اشتغالزایی پیشرو عمل می­‌کنند این وظیفه به عهده دستگاه‌­های متولی است که مشکلات پیش‌روی این واحدها را برداشته و برای رفع آن‌ها تدابیر مناسبی اتخاذ کند».

استاندار البرز تاکید کرد: «این واحدها با ایجاد اشتغال برای جوانان، زمینه‌ساز رونق کسب‌وکار و نیز تامین‌ بخشی از هزینه‌های خانواده‌ها هستند و باید حمایت شوند».

وی افزود: «این گروه صنعتی، به‌عنوان یک واحد کارآفرین توانسته زمینه اشتغال برای تعداد زیادی از ساکنان این استان را فراهم سازد و الگویی برای کارآفرینی و اشتغال در این زمینه برای دیگر صاحبان صنایع باشد».

شهبازی با اشاره به اهمیت حمایت از گروه‌های صنعتی، گفت: دستگاه‌­های دولتی باید با تمام قدرت روند ارائه تسهیلات برای این واحدها را تسهیل و از ظرفیت آن‌ها برای توسعه کسب‌وکار استفاده کنند.

همچنین پس از بازدید از واحدهای مختلف تولیدی و دانش بنیان، نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه­‌گذاری استان البرز با حضور مسئولان این استان در مرکز همایش‌های گروه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شد.

انتهای پیام


10003590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است